Antagen _puffe.1k | Ansökan till Servervakt [Zyro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

_puffe.1k

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? puffe.1k

Vad är ditt Hex:ID steam:110000145840cae

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv 5-6 timmar om dagen men har innebandy träningar Tisdag, Onsdag och ibland Torsdagar. Men har jag tiden och kännet för att spela så spelar jag väldigt länge.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Typ lite mer än 1 månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte men spelar på samma internet som brorsan så blir han bannad blir jag automatiskt bannad med men är en väldigt grön spelare.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har du uppgift att se till att alla sköter sig och gör de rätt för sig. Dvs att skicka lallare osv. Dom har som uppgift att banna de för lite mildare regelbrott då det endast kan använda sig av /svban. Men om dem ser ett större regelbrott så kan det fortfarande ge en /svban men föra det vidare till en staff som kan ta hårdare återgärder.

Servervakt har också som uppgift att hitta regelbrott samtidigt som de rpar själv dvs inte åka runt och noclipa utan hitta regelbrott genom sin rp eller vad man ska säga. Exempel: Om jag som servervakt är på piren, sen kommer en lallare och kör på alla då bannar jag personen. Så servervakt har inte som uppgift att noclipa runt utan hitta regelbrott när hen rpar. Servervakt ska även se till så att alla följer de regler som Unive har på servern och även finnas till hjälp vid frågor eller funderingar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt därför att jag älskar att hjälpa folk. Jag är även inte rädd för att tex banna någon då jag har den erfarenhet att kunna banna någon utan att vara rädd för trubbel osv. Jag fast vid mitt beslut oavsett situationen och är alltid tydligen med varför personen är bannad. Jag är alltid öppen för frågor eller funderingar så det älskar jag också att ta emot och det är också en anledning till varför jag ska bli servervakt.

Jag tycker även jag ska bli det eftersom jag har den erfarenhet som behövs för att bli servervakt och även den mognaden. Så jag skulle säga att jag är rätt person för denna uppgift.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan förekomma på flera sätt. Har varit servervakt tidigare och då kunde man använda sig av revive. Vet inte om det fortfarande finns kvar men isåfall kan de vara en abuse. Genom att tex dö i ett scenario vid detta tillfälle en skottlossning och du väljer att skriva /revive för att leva och återuppta scenariot. Det kan vara ett exempel på abuse osv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka