Nekad Pele Räffelpung | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pele Räffelpung

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Ferrum#0614

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Namn: Pele Räffelpung
Bakgrund: Pele Räffelpung är en 18-årig man med en livlig och färgstark personlighet. Han växte upp i en småstad omgiven av naturen och har alltid haft en djup fascination för fjärilar och konst. Pele har alltid haft en unik syn på världen och betraktar varje dag som ett äventyr att utforska.

Ålder: 18 år

Känslor: Pele är känd för sin vänliga och positiva inställning. Han sprider glädje omkring sig och är alltid redo att hjälpa andra. Pele är en energisk och entusiastisk person som är öppen för nya möjligheter och upplevelser. Han har en naturlig förmåga att se skönheten i vardagliga ting och sprider sin optimism till dem han träffar.

Pele är passionerad för fjärilar och finner en inre ro när han studerar deras färgstarka vingar och graciösa rörelser. Han spenderar mycket tid utomhus och har lärt sig mycket om fjärilar genom att forska och observera dem i deras naturliga livsmiljöer. Pele är också en hängiven konstnär och älskar att uttrycka sig genom fingermålning. Han finner en djup tillfredsställelse när han skapar vackra konstverk med sina händer och färger.

Peles favoritmat är fjällfil, en lokal delikatess i hans hemstad. Fjällfil är en söt och krämig yoghurtliknande produkt som tillverkas av mjölk från fjällkor som betar på höga höjder. Pele älskar den milda smaken och den lena konsistensen hos fjällfil och njuter av att äta den som en hälsosam och läcker måltid.

Pele Räffelpung kombinerar sin vänlighet, coola natur och intressen för fjärilar och fingermålning för att skapa en unik och inspirerande personlighet. Han är en person som inspirerar andra att uppskatta skönheten i världen omkring dem och att vara snäll och hjälpsam mot andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om någon gör något hyffs så kan jag reporta den personen och jag kan göra så att RP för andra blir roligare. Jag kan både vara seriös och oseriös, men det är viktigt att jag inte förstör för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man aktivt arbetar för att hjälpa motparten att vinna eller få det bästa möjliga resultatet i en situation. Det kan användas för att bygga förtroende, främja samarbete och skapa en vinn-vinn-situation där båda parter gynnas. Det är dock inte alltid den bästa strategin och beror på situationen och ens egna mål. Ibland är det viktigare att fokusera på sin egen vinst eller intressen.

Hur hittade du Unive? En kompis visade mig servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka