Nekad silaz | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silaz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? silaz

Vad är ditt discord namn? silaz

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Frasse Bergman och är 21 år gammal, en ung person som fortfarande håller på att hitta sin plats i världen och forma sin framtid.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktär som uthållig, omtänksam och modig, någon som alltid står upp för andra och gör sitt bästa för att hjälpa de runt omkring sig, även när det är svårt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, Frasse Bergman, har alltid haft ett stort intresse för bilar och drivs av en stark vilja att lyckas. Han drömmer om att bygga en framgångsrik karriär inom bilhandel, där han kan kombinera sin passion för bilar med sin entreprenörsanda. På sikt hoppas han kunna äga sin egen bilfirma och bli en respekterad aktör inom branschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som är uthållig, omtänksam och modig, som skapar spännande interaktioner och driver handlingen framåt med sina ambitioner och sin bakgrund.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man ibland agerar på ett sätt som gör det möjligt för den andra sidan att lyckas, för att skapa ett mer realistiskt och balanserat scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har ibland brutit mot reglerna, och det ledde ofta till konflikter eller missförstånd med andra. Jag lärde mig att följa reglerna inte bara skapar en trygg och rättvis miljö, utan också gör rollspel mer roligt och engagerande för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? På servern är det viktigt att spela realistiskt, undvika metagaming och powergaming, respektera andra spelare, och alltid lösa konflikter inom RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en karaktär som alltid försöker göra sitt bästa för andra, är uthållig och målmedveten, och drivs av ambitioner som kan skapa spännande och engagerande situationer i RP.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletarat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka