Accepterad Sheriffen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klotiss

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Klotis

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pele, Klotman, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark, snäll, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp runt garage, parkeringsplatser och sena nätter med motorljud i bakgrunden. Bilar har alltid varit hans grej – att skruva, trimma och köra fort när ingen ser. Med tiden lärde han sig att pengar inte alltid tjänas på raka vägar, och han började röra sig i gråzonen mellan lagligt och olagligt. I framtiden vill han bygga upp ett namn i stadens undre värld, börja smått med enkla jobb, bilrelaterade affärer och kontakter. Målet är att leva på det han älskar: bilar, frihet och risken som kommer med ett kriminellt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och långsiktig RP, där jag spelar min karaktär realistiskt och låter handlingar få konsekvenser. Jag fokuserar på bra samspel med andra, bilrelaterad RP och att bygga situationer som är roliga för fler än bara mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna ett scenario man får låta andra parten också ha roligt och vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Att man ska följa alla regler så gott det går och inte bara spela för makt och pengar. och låta motpartern vinna scenarion.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödar någon utan en bakomläggande scenario vdm att man använder sin bil som ett vapen metagaming man tar info i riktiga livet istället för ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka