Inaktuell peejuiceee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pewpew

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
87
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William.

Vad heter du på discord? pewpew6895

Ange ditt födelsedatum 21 November 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som fick mig att ansöka till medlemsskaps ansvarig är att jag känner att jag passar inom denna roll. Menar då att jag har kunskaperna och kan hantera kraven för att bli godkänd till M/A. Tillsammans så kan man samarbeta, samt också välkommna in nya spelare till Unive där de kan växa stort med donationer och mer. Så egentligen utan medlemmar hade inga donationer sketts?

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig som M/A är att jag då kan hantera kraven som krävs samt också att jag, kan hantera stress och är bra på att hantera rätt saker. Så varför ni ska välja mig är att jag har bra kommunikation och även bra på cmds som gäller för IG och vad själva M/A gör!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Hur man ska bemöta andra människor ska man bemöta dem snällt, som om att t.ex när andra ska ta intervju, så kan man bemöta dem, med t.ex hur deras dag har varit eller helg. Annars hur det har haft det på sistone. Samma med slutet av intervjun att man säger "Ha en bra dag" eller nått för de ska känna sig välkommna samt också välkommna åter om de ej skulle klara intervjun!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hur jag vill förbättra, kan nog inte vara så mycket, för jag tycker att det är väldigt bra med att man är testmedlem i 10 dagar, och sedan går till medlem. Väldigt bra. Så nog inte så mycket annat vad än jag kommer på! :)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna reglerna bra, samt också inte vara drama skapare, för andra medlemmar precis när de har fått medlemsskap. När man kollar i forumet, gäller det att kolla igenom noga, ansökningarna för att förtydliga hur de skriver, samt hur långt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vad mitt ansvar kommer att bli, är att jag kommer som sagt på förra frågan, att kolla igenom ansökningarna på forumet noga, samt också se till hur de svarar. Vara uppmärksam hur de beter sig som jag tycker bli godkända hur de är, så annars jag kan förbättra mig vid något, om det är att mina medlemmar som jag ger medlemsskaps rollen om de klarar intervjun, att då se till, och om många av de som jag tar intervjuer med får indraget så får jag nog kolla till hur det är om jag kan förbättra mig.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet kommer de riktigt stor ut. Alltid jätte aktiv. Där jag kommer vara som minst aktiv är måndagar och onsdagar. Då har jag träningar mot kvällen. Men såklart att jag kan hålla ungefär 1tim och 30min som minst på de dagarna men annars, är det riktigt mycket timmar överallt i DCN, forumet och IG!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nog inget annat, att jag är sugen på att bli Junior mod, om min ansökan blir accepterad, men detta är nästan samma roll, så ger ett försök till detta!!

Inaktuell då du är staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka