Antagen Pedrochino | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pedrochino

Icke Medlem
Meddelanden
309
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? botrus

Ditt discordnamn: Pedrochino.

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Jag är rätt säker på att många skriver att de passar för rollen och att de har varit staffs tidigare, och det kan jag också säga. Men till skillnad från många andra har jag faktiskt suttit i ledningen på en tidigare stor server som ni kanske känner till som Fjällen RP. Där var jag en del av ledningen och gjorde ett fantastiskt jobb.
Jag trivdes dock inte så bra på servern på grund av ägaren som ofta tryckte ner de andra i teamet. Därför valde jag till slut att lämna Fjällen för att gå med i Unive.

Jag har dessutom varit staff på denna server tidigare men gjorde ett mindre misstag som ledde till att jag blev nedflyttad från min roll. Det misstaget har jag lärt mig av och jag kommer i framtiden alltid att fråga andra staffs om jag är osäker på något.

Jag kan ärligt säga att jag behandlar varje staffärende professionellt och rättvist. Det spelar ingen roll om det är en vän till mig som har brutit mot reglerna eller en helt okänd spelare. Alla behandlas lika!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu verkar allt funka helt ok men jag tycker ni kan skaffa aktiva don ansvariga och support ansvariga.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Till exempel kan jag påminna de ansvariga att kolla donationerna, om det finns någon donationsansvarig i er kaffepaus kanal. Det är det enda jag kan göra då jag inte är med i ledningen och inte har möjlighet att ta in fler don/support ansvariga.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i min staff roll innebär att jag alltid håller en respektfull och seriös ton, oavsett situation. IG handlar det om att inte blanda in mina egna känslor eller åsikter när jag hanterar spelare, utan att fokusera på reglerna och serverns riktlinjer. Jag håller mig neutral och låter alla spelare få komma till tals innan jag tar beslut.

I supportärenden är det viktigt att svara snabbt, tydligt och utan att bli personlig. Jag försöker alltid komma till ett rätt beslut även om spelaren själv blir upprörd efter beslutet.

Det är väldigt viktigt för mig att agera professionellt, eftersom det skapar förtroende både hos spelarna och inom staffteamet. Det bidrar till en trygg och rättvis miljö för alla, och visar att vi tar vår roll på allvar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det är sommar nu så det innebär att man spelar på kvällen och är ute på dagen. Är det regn ute, då är det speldags!

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat sen 2024 men lämnade och gick med igen 2025 9 januari

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja massor.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kriminell för jag känner mig osäker kring kriminell ärenden men kan säkert lära mig.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka