Antagen L1ndberg_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ndberg_

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
47
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: L1ndberg_

Ange ditt födelsedatum 18 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill pröva på att vara staff på unive då jag aldrig har varit det. Och bidra med min hjälp till servern. Jag är mogen och kompetent. Arbetar bra med andra människor.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Donations tider jag donerar ganska ofta till servern och har märkt att man ibland behöver vänta i en timme om inte mer för att få bli indragen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vara mer aktiva i don och göra vårat arbete så snabbt som möjligt och så bra som möjligt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte abusa sina perms inte höja rösten mot medlemmarna man hjälper och lyssnar på dom och deras frågor. Samt att man inte leker mer maktfull med sin helper roll jämnfört mot medlemmarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kan göra staffarbete cirka 3-4 timmar per dag
Rpa typ 2 timmar som gängboss

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 men har lämnat dcn

Har du tidigare erfarenheter som staff? Aa

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vill jobba som donations ansvarig då jag aldrig varit det på någon server förut och det ser ut som det är roligt när man ser andra don ansvariga göra arbete.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka