Accepterad Paykan | Ansökan till Staff [320]

• Trådskapare Trådskapare Paykan
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

Paykan

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Arsam

Vad heter du på discord? Paykan#1860

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Skolvecka:
Måndag - 17:00 - 23:00
Tisdag - 17:00 - 23:00
Onsdag - 16:30 - 23:00
Torsdag - 16:00 - 23:00
Fredag - 16:00 - 03:00
Lördag - 12:00 - 03:00
Söndag - 14:00 - 00:00

Lovvecka:
Måndag: 12:00 - 04:00
Tisdag: 12:00 - 04:00
Onsdag: 12:00 - 04:00
Torsdag: 12:00 - 04:00
Fredag: 12:00 - 04:00
Lördag: 12:00 - 04:00
Söndag 12:00 - 04:00(ifall jag inte har skola dagen efter)

Vad är det som får dig att söka till Staff? Det som får mig att ansöka till staff är att jag vill kunna utveckla serverns rp nivå på alla möjliga sätt genom att till exempel banna folk som lallar och inte beter sig. Jag ansöker till staff för att jag känner att jag har kompetensen att söka till staff även om jag bara har spelat 1 månad på Unive. Jag kan absolut alla regler, hela vägen från grundregler till discord och krimregler. Jag skulle säga att jag är extremt erfaren då jag har varit staff på en annan server som jag va med på för ungefär 5 månader sen. Jag gillar att göra staff arbete och se till så att alla håller sig till reglerna. Det finns många som inte tar Unives RP säriöst så jag vill kunna hjälpa till med att höja den rp nivån. Jag vill kunna samarbeta med staffs, det innebär att jag inte ska vara envis jag och en annan staff kan ta beslut tillsammans. Ifall det är ett kriminell scenario där jag ser regelbrott ske så kontakter jag omedelbart kriminella ansvariga så de kan ta en titt på det. Jag vill kunna hjälpa folk som är nya till rp och folk som är nya till Unive. Jag kommer också inte tillåta någon typ hets i ooc eller mot staffs. Det accepteras inte på denna server. Jag vill kunna se till så att folk lär sig av sina bans och inte bar gör om saker om och om igen utan att förstå.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja jobba mycket in game för att se till så att alla håller sig till reglerna. Spelar ingen roll ifall det är icke medlemmar eller inte. Jag ska kunna hålla koll på alla och våga ta beslut och våga ta åtgärder när det gäller. Jag kommer aldrig låta någon lallare elle rnosssre komma undan efter at de har förstört dör de som vill rpa säriöst.jag komme inte tillåta någon typ av id peak för att det förstör rp mycket för att om en spelare letar efter staffs så den inte bli bannad så ska den bli bannad, det finns många som gör detta då jag själv har varit staff på en annna server, jag har också sett det lite i Unive att folk id peakar. Det finns många som metar och streamsniper så därför kommer jag också villja skydda streamers ofta så att lallare inte står ivägen för de. Jag vill alltså kunna utveckla rpn på denna server extrem mycket. Jag vill lära folk att det finns konsekvenser efter dåliga handlingar.

Jag vill kunna prata med folk i support och kunna ta support ärenden för att hjälpa så många som möjligt med allt de behöver hjälp med. Många har frågor om grund saker som finns på servern och det kan jag vilket är positivt. Jag vill representera servern på bästa sättet. Det kommer finnas många som har frågor om regler osv vilket jag är helt öppet till. Jag kan svara på 90% av frågorna om inte alla. Jag kommer vilja prata med folk efter support ifall de har gjort fel eller ifall jag misstänker något regelbrott. Jag vill kunna göra det rättvist. Alla ska ha chansen till att prata i support.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad på unive, men jag har extremt mycket kunskaper då jag har varit staff innan länge sedan på en annan server. Jag kan allt på Unive, krimregler, grundregler, discord regler osv.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit staff på en annan server för länge sedan. Jag vet hur det är att vara staff och hur det är att spexa och banna folk. Man vill se till så att folk lär sig något av sina bans. Jag är erfaren inom all rp och inom staff arbete.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan inte alla men jag kan de flesta, jag lär mig allt under tid.
/dv man tar bort en bil
/kick (id)
/svban (id) man bannar någon i 60 minuter
/revive man revvar
/sc man skriver i staff chatten ig
/sqlban (id) (tid)
/sqlunban (Hexid)
/sqlbanhistory (steambamn) man ser en persons historik på servern
/freeze (id) man gör så en person står still
/unfreeze
/v (spawnnamn på bil)
/tpm (destination på kartan) man teleporteras
/goto (id) man teleporteras till någon
/togglename man ser allas steam namn och id
/bring (id) man teleporterar en person till sig
/noclip man blir onsynlig och kan flyga
/spec (id) man spexar någon
/specoff man slutar specca
/giveitem (id) man ger något till en person
/givemoney (id) man ger någon pengar
/skin man ger någon skin meny
/clearchatforall man rensar chatten
/announce man announcar något

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd på att jobba inom vad som helst.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag skulle aldrig vara korrupt!! Jag skulle göra allt för att kunna utveckla Univ. Jag är snäll och trevlig och bemöter folk på bästa sätt.

Senast ändrat av en moderation:
Jag är medlem, forumet fick ju tyvärr en rollback och jag var tvungen att göra ett nytt konto.

Fin ansökan Sam, Formellt språk och tydligt uttryckt! Tycker du är värdig en chans därmed en +rep.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka