Inaktuell Paykan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paykan

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Arsam

Vad heter du på discord? Paykan#1860

Vad är ditt hexid? 110000153bd309a

Ange ditt födelsedatum 6 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA är att jag vill ta in nya Medlemmar in i Unive som kan representera Unive på ett bra sätt genom att delta till bra saker och roliga scenarion samt kreativa scenarion. jag vill se till så att alla håller sig till reglerna och så att det inte sker ett endaste regelbrott när det kommer till både medlemmar och icke medlemmars rp. Jag vill kunna vara en del av att bygga upp communityn genom att ta in rätta personer in i servern. Jag vill se till så att servern är ren.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja just mig då jag är en aktiv människa som spenderar mycket tid på unive och har rpat riktigt mycket sen 2021 så jag har en hel del erfarenheter. Samt så har jag också varit staff jag vet och kan allt man behöver veta. Jag är snäll och bemöter folk på bästa sättet och håller en god ton mot alla. Jag är också strikt och skulle aldrig vara korrupt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra så som man själv vill bli bemötad. Då menar jagalltså att man inte vill att andra ska skrika på en oavsett om man har gjort fel eller inte. man ska vara trevlig. Till exempel i en muntlig intervju kan man börja med en god ton och fråga vad den personen heter och hur den mår. Man ska inte vara aggressiv så man får den personen att inte känna sig trygg hos unive. Att vara MA betyder mycket.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka den på ett positivt sätt genom att se till så att alla medlemmar kan reglerna och inte bara läser igenom de så de bara kommer ihåg de under intervjun. Jag vill att de ska vara en bra representant för servern och inte bli bannade konstant. Jag kommer påverka mycket genom att göra medlem till en seriösare roll och inte en roll man kan lalla med.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? nte spela på en annan server.
Inte ta åt sig ooc av ig saker.
Kunna alla grundregler.
Inte bli bannad konstant.
Lära sig av sina misstag.
Inte hetsa.
Vara aktiv.
Bry sig mycket om rollen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är mycket så som det låter. Jag ska kunna ha koll på alla medlemmar på Unive genom att se till så att de inte spelar på en annan server. De ska kunna alla regler på discorden och in game. Jag ska se till så att de kan känna sig trygga och kan andas och inte ta åt sig ooc. Jag har ansvar att se till så att medlemmarna inte är en skada för servern. Medlemmarna ska ha kompetensen att vara medlemmar, de ska ej lalla eller hetsa ooc, de ska vara mogna.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16:30 - 23:00 Tisdag 16:30 - 23:00 Onsdag 16:30 - 23:00 Torsdag 16:30 - 23:00 Fredag 16:30 - 02:00 Lördag 12:00 - 03:00 Söndag 12:00 23:00 Det kan bli lite annorlunda, bara lite eftersom jag har familj och få träningar så jag skulle säga att jag har tid för att bli Medlemskaps Ansvarig på Unive.Jag kommer vara online minst 4 timmar om dagen ungefär men dagar jag ej har träningar kan det bli 9 timmar plus.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är snäll :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka