Nekad Patte1 | Ansökan till Servervakt [WIBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Patte1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? patte_1

Vad är ditt Hex:ID 110000142a3a1d0

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går gymnasiet årskurs 2 med transportutbildning. Skolan håller på från 08.20-15.30 mån-ons och 08.20 -11.30 torsdag fredag. Efter skolan träffar jag min tjej eller mina polare. Senare på kvällen käkar jag och sedan spelar eller bara chillar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet ej hur jag gör med bild men 11 gånger totalt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla tramsiga spelare borta från servern. Detta är inte allt utan man ska även hjälpa spelare, säga till när de gör fel, eller när det t.ex är nya spelare som behöver hjälp. Första åtgärden ska inte alltid vara att banna, man ska vara schysst och en förebild för andra. Däremot om folk struntar i vad man säger så kan man kicka alternativt banna 1 timme beroende på vad spelarn gör för fel. Man ska även hjälpa till att dva bilar som bara står mitt på gatan för att undvika onödig prestanda samt att de inte är realistiskt att lämna bilar mitt på gatan.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa nya spelare och de som behöver hjälp. Staff är för mycket jobb för mig men jag vill jättegärna hjälpa de staffs som är på servern genom att vara förebild för andra och ta åtgärder när det behövs. Jag har tidigare varit Servervakt men de har blivit indragra p.g.a inaktivitet (pauser från RP). Nu har jag börjat igen och hjälper gärna till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex att man revivar sig själv när man ej ska det. Att man kickar eller bannar annan spelare för att vinna ett scenario. Ha toggleid på för att underlätta i scenarion. Eller att man använder sin "makt" genom att hota andra spelare att man ska banna eller liknande, då är det bättre med en lugn ton och försöka hjälpa om de gör fel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Har ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Tillbaka