Accepterad gyroseater_ | Ansökan till Servervakt [WIBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? gyroseater_

Vad är ditt Hex:ID Steam-ID: 76561199725793262

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag- vaknar 07.30 går till skola slutar skolan 15.30 och är hemma efter 20min och då RPar jag från 16.00 ish till 22.30 beroende om jag har ett prov den veckan elle nästa vecka så brukar jag ta en 2-3h paus från att spela för att plugga.

Tisdag- vaknar 07.30 slutar skolan 15.15 och är hemma om 20 min och då rpear jag från jag är hemma till att jag tar en paus från att spela då det är 22.30 och beronde på om jag har prov den veckan eller nästa veckas så tar jag 2-3 h för att plugga och det fortsätter på varje dag det är samma varje dag så jag hoppar över alla andra dagar och går över till fredag

Fredag- vaknar 7.30 slutar skolan 14.10 och spelar tills 00.00 ibland spelar jag längre till typ 02.00

Lördag- vaknar 10.00 spelar 12.00 ish och spelar med pauser tills 02.00 eller 00.00

Söndag- vaknar typ 11 eller 10 börjar spela 12 eller 13 då slutar jag spela 00 eller 02 med pauser men iblans så pluggar jag på helgen så typ 2-3h för att plugga om jag har prov nästa vecka.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive ända sedan 13 augusti 2024 och på den korta tiden har jag faktiskt lärt mig mycket om reglerna och vad som är rätt eller fel på unive då jag har vart staff på unive innan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\lucas\Pictures\Screenshots\Skärmbild 2024-11-09 114059.png (en av detta bans var faktiskt fel då jag blev bannad för jag skulle hjälpa WuX med något i securitas)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt hjälper unive jätte mycket med att dem kan temporärt banna folk som gör fel så dem hjälper med att hålla server borta från dem som gör fel och dem som bryter mot reglerna och det dem gör är att medans dem Rpar eller något så hjälper de med att hålla dåliga spelar borta från servern de kan även hjälpa med att dva bilar på gatan då det inte ska finns trasiga bilar mitt på gatan och det inte är realistiskt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att jag vill hjälpa till på servern och jag vill göra nytta medans jag RPar för jag vill alltid hjälpa till att hålla borta dem lalliga spelarna och dem spelare som gör fel jag har varit staff på unive då hjälper man till på servern och håller borta dem lalliga spelarna och dem som gör fel och begår regel brott men jag slutade vara det för jag ville RPa o medans jag hjälper till på servern då det inte var en möjlighet som helper då jag var support ansvarig och behövde ta support ärenden varje dag och jag inte tyckte att det var kul och att jag inte hjälpte till så mycket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det kan vara att man revivear sig själv när man har dött i en skottlossning eller att man revivear andra som sina vänner när de är döda så att man ändvänder sina Perms på ett sätt att man själv känar på det abuse kanb också vara att man har toggleid på när man RPar eller att man bannar någon som inte gjort något fel eller kickar någon när man är i en skottlossning för att vinna senariot

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka