Nekad ville 440 | Ansökan till Servervakt [WIBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad heter du på discord? ville440

Vad är ditt Hex:ID får inte fram det i nulläget.

Ange ditt födelsedatum 11 September 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar går till skolan sen kommer hem vid 15-16 tiden och spelar sedan till 23 tiden på vardagar. medans helger kan se olika ut beroende på om jag drar ut och mekar i garaget eller inte

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat på unive sedan 2021 men bytt serverar lite till och från. varit medlem en kort stund nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan visa vid muntlig då jag inte är ingame nu

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska underlätta för staffsen igenom att tex dva bilar eller kicka folk som bryter mot reglerna. så kortfattat hjälpa staffsen så att dem kan fokusera på dem större sakerna

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har spelat fivem i drygt 4 år snart och under dem åren varit servervakt tidigare samt staff på andra serverar.
jag skulle säga att jag har en bra koll på reglerna så pass bra att jag kan se vilka som kommer att kunna bete sig eller inte i många fall.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. koruption/ abuse är inget man ska bli servervakt för. man ska inte ha som mål att bli servervakt för att få förmånar utan tvärt om
som servervakt ska man vara extra bra på reglar och hålla koll på dem till punkt och prickar.

som servervakt kan man abusa sina perms på 1000 olika sätt med det vanligaste kan vara att ha /toggleid på under tiden man rpar eller kanske till och med i skott scenarion eller igenom att reviva sig under skott scenarion för att få ett överläge över dem andra

Nekad.

Anledning: Har ej varit medlem i 1 månad

Du får ansöka igen när du har varit medlem i minst 1 månad

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka