Nekad Paqussz | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten] [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paqussz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Paqussz#4732

Hur gammal är du? 16 snart 17

Hur länge har du spelat på Unive? vet ej hur man kollar har vart lite fram och tillbaka det var min första server 2021 när jag börja sen har jag kört och byt sen kommer jag tillbaka titt som tätt men nu ifall denna postion att jag får den så är jag ju kvar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Enligt mig som jag märkt nu finns det rätt så mycket jag skulle vilja förbättra allt går ej att va perfekt och det kommer inte jag eller någon annan kunna. Men jag skulle såklart det viktiga med att styra en poliskår särskilt i en sån stor server som denna handlar det om att ha inseativ(stav) visa intresse för vad man vill utveckla med kåren. Det jag skulle satsa på med dom andra poliserna är ju att dom får den utbildining dom behöver och att det är aktiva utbildningar att det är kanske 2-3 utbildningar på en vecka och kanske 1 grundutbildning per vecka allt beror på hur många aspiranter/studerande det finns. Sen för att utveckla poliskåren så att vi blir fler är att jag kommer hitta vettiga personer och jag att ta intervjuer så att vi får bli mer anställda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polischef och är ofta höga rang inom polisen. Jag kan grunderna inom polisen. Kan det flesta nästan alla PL lagar/ Det som är det viktiga inom polisen. LOB, S.A.R.A , Nödvärn

Hur ofta kommer du vara inne? Går i gymnasiet så kan bli mycket plugg men ska försöka att komma in varje dag minst 2-3 timmar blir mer på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka