Ej Antagen Binkann | Chef-jobb ansökan [SJV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Binkann

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
5
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvårdschef

Vad heter du i verkligheten? Linus

Vad är ditt användarnamn på discord? binkann

Ange ditt födelsedatum: 12 Mars 2008

När fick du medlemskap på Unive? 11/25/2021 Sedan har det varit jämna pauser då och då

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare haft chefsroller på både Mekonomen och Autoexperten där jag lärde mig att leda större grupper, planera arbetet och ta ansvar i situationer där mycket händer samtidigt. Det gav mig bra erfarenhet av att organisera personal, lösa problem snabbt och hålla en stabil struktur även när tempot är högt. Utöver det har jag varit högt uppsatt i flera gäng där jag ofta fick ta rollen som den som styr upp arbetet och ser till att alla följer order och riktlinjer vilket har stärkt min förmåga att samarbeta med många olika typer av personer och ändå hålla kontroll över läget. Jag har även haft positioner inom sjukvården och polisen med fokus på rekrytering och ledning där jag lärde mig att fatta snabba beslut, kommunicera tydligt och arbeta metodiskt under press. Med min detta inom ledarskap, struktur och ansvarstagande känner jag att jag har de egenskaper som krävs för att vara en stabil och effektiv sjukvårdschef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Just nu är sjukvården ganska inaktiv både med utbildningar och i det dagliga arbetet och det är något jag själv har märkt som sjukvårdare. Många klagar på att det händer för lite och att jobbet känns tråkigt vilket jag också har hört från flera håll. Min plan är att styra upp detta genom att öka aktiviteten, införa fler utbildningar och göra arbetet roligare och mer engagerande för alla. Jag vill skapa en miljö där personalen känner sig delaktig får utvecklas och har något att se fram emot varje pass och det är just det jag vill förändra om jag får rollen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att vara hög och stabil. Jag har redan visat att jag är aktiv och närvarande, och bara de senaste två veckorna har jag varit inne 113 timmar. Jag är inne varje dag och har tiden som krävs för att ta ansvar, följa upp personalen och se till att allt fungerar som det ska. Rollen som chef kräver närvaro, och det är något jag både kan och vill lägga tid på.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka