Antagen Lukasthek1ng. | Chef-jobb ansökan [SJV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvården

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? lukasthek1ng.

Ange ditt födelsedatum: 8 September 2009

När fick du medlemskap på Unive? Ett bra tag sedan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja så några av mina tidigare erfarenheter jag har inom Både ledarskap samt allmänt är följande. Jag har påsuttit flertalet höga postioner inom regionssjukvården tidigare som tex Bitr regionsdirektör 2 gånger samt Sjukvårdsledning flertalet gånger samt även avdelningschef över flertalet avdelningar samt självfallet ordinarie ambulansarbetare. Föra gången jag var sjukvårdare arbetade jag under en period i cirka 3 månader som hjälpte mig bygga upp mina meriter inom yrket och förstärka mina meritgrupper inom sjukvården starkt. Jag är medveten inom samtliga grejer inom sjukvården som en ordinarie anställd samt chef / Arbetsledare ska vara medveten om som tex Logs, Utbildningmaterial etc. Jag anser själv att jag passar just på denna roll då jag påsitter oerhört höga meriter inom yrket samt besitter inom höga meritgrupper. Jag har även starka Egenskaper som absolut kommer assistera mig inom mitt dagliga arbete som sjukvårdschef några av dom är följande: Lugn, Aktiv (Observera har varit på semester i tyskland kom hem för 2 dagar sedan cirkus) Har mycket starka erfarenheter inom yrket jag har även jobbat inom myndigheten för någon månad sedan och jag rpar som polis i dagsläget så jag sammarbetar oerhört mycket med sjukvården så jag ser lite vad som brister inom myndigheten Några av dom är följande: Aktivitet, Mogenhet, Seriösitet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Ja så jag har flertalet framtidsplaner (Utvecklningsplaner) Som jag anser är nödvändiga. Det jag ser brister i dagsläget är först och främst aktivteten den har på sistonde varit oerhört katrostrofal, Jag kommer att fixa detta problem igenom att kolla över rekryteringsprocessen om hur strikt den är och hur seriösiteten faller inom den, Jag kommer även diskutera med Nuvarande Human resources chefen för att komma på ett sätt för att få in mer Seriösa och mogna ambulanssjukvårdare till myndigheten. Den generella aktivteten kommer jag att arbeta tillsammans med min sjukvårdsledning för att utveckla en av planerna jag har i huvudet just nu är att annordna en aktivitetstävling för samtliga anställda så att dom blir mer motiverade i tjänst och så kommer ju då aktivteten stiga såklart. Då jag strävar efter anställda som vill arbeta för att utveckla myndigheten och inte bara för att lalla eller abusa sjukvårds grejerna på servern. Sedan kommer jag såklart kolla över den generella kompetensen bland samtliga anställda inom yrket som tex Överläkarna då det är en kunskapskrävande postion.. Jag kommer även att se till och ansvara över att allting rullar på inom sjukvården och att samtliga avdelningar och enheter fungerar som deras primära mål är.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Har inga fasta tider men aktiv samt aktiv hela tiden på discord.

Har du läst våra grundregler? Ja

++++ Sjukt duktig och engagerande kille som har planer som kan förändra varje jobb! Han här vill jag se som denna position

--rep Redan inaktiv mekonomen chef, hur ska man då kunna ta hand om är yrke som kräver massor aktivtet

Hej ralleballe, Om du läser där det står "Kom precis hem ifrån utomlandsresa i tyskland" Så har du svaret på inaktiviteten tack för din kritik ha en bra kväll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka