Nekad Pappan23 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pappan23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? Pappan23

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Lucaz Ohlsson han är 24 år gammal. Han föddes i staden Värnamo Lucaz hade en dålig bakgrund. Hans föräldrar var kriminella. hans pappa var nästan hela tiden i fängelse. mamman var kriminell men hon gjorde inte massa kriminella saker hon brukade sno kläder mat och ibland pengar. så han hade det tufft han började göra små kriminella saker som sno godis hjälpa de kriminella att lämna vapen och olika droger. Hans känslor är ganska bra då menar jag att han blir inte arg på direkten det tar tid innan han blir arg. Han hetsar inte han bryr sig inte så mycket om andra han har inga slags Cp skador eller cp ryk. Han har ingen sjukdom. Han är väldigt intresserad av olika fordon. Han älskar nästan alla djur som finns.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa andra som vill ha hjälp med saker som klippa om någon gör som man inte får. Jag kan få bort olika folk om de förstör Rpen så kan jag skriva en report så de får en kick eller en ban. Jag kan bidra med en bra rp och en seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man får inte lämna ett scenario där man är död och sen stänger man av eller att man är i ett förhör och bara tar en spawnmenu och byter plats så man är på torget. Eller om man är kidnappad sen när det inte kollar så lämnar man. Det innebär att man är med till scenariot är färdigt och försöker att göra det så bra som möjligt på scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna. RDM Random deatmatch vet inte om jag stavade rätt. det är när man skjuter en för ingen anldedning. VDM Vehicle deatmatch det är när man kör rakt i en och bara åker där ifrån man rpar inte på det

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har jag inte. Det här är min första server men jag har kollat länge på andra så jag vet en del

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hur mycket kostar krim om man vill bli det sen.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka