Accepterad tuffefelix | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tuffefelix

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Lindqvist

Vad är ditt discord namn? TuffeFelix

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felix, Andersson, ålder 30 år=1995-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark, Modig, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När Felix var i yngre tonåren så var han en stökig kille. Han skötte inte skolan och hamnade efter hela klassen i alla ämnen. Sedan hamnade han i kriminella kretsar och började vara med fel personer. Han gjorde saker för dom kriminella och tillslut så satt han fast i den kriminella världen. Men när Felix blev vuxen så kände han att han inte ville vara kvar i den världen och att han ville förändras. Han tänkte och tänkte på vad han skulle göra och tillslut då kom han på en lösning. Han ska flytta och gömma sig från den kriminella världen. Han visste inte var han skulle flytta så han letade och letade och tillslut så hittade han den perfekta staden (UNIVE). Allt verkande perfekt där. Nu vill Felix börja jobba där och han vill ha ett helt nytt liv. Han drömmer om att ha någon typ av blåljus-tjänst som Polis, Ambulansförare eller Brandman. Han ser fram emot att börja leva ett normalt liv igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra krim rp samt bra scenarion men oxå bra social rp och bra jobb rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna förlora i ett scenario för att göra det bra. Och att man inte alltid ska spela för sin fördel utan att man ska kunna spela för att det ska bli ett bra scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot era regler för att jag läste reglarna innan jag började spela.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, sunt förnuft. VDM, som står för Vehicle Death Match och det innebär att man inte får använda ett fordon som "vapen". RDM, som betyder Random Death Match - vilket innebär att man dödar någon utan en giltig eller rimlig anledning. Sunt förnuft...det säger kanske sig själv men att man försöker tänka sig för innan man gör något i spelet, att även tänka på konsekvenserna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös rp spelare som tar alla scenarion seriöst så tveka inte på att godkänna mig som medlem i Unive rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka