Nekad Pappan23 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pappan23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? Pappan23

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Lucaz Olsson är hans namn och efternamn. Han är född den 21 februari år 1999. Han har en bror och en syster som är äldre en Lucaz. Lucaz och hans storebror var jätte nära varandra de kunde nästan läsa varandras tankar. Det var alltid tillsammans om hans brorsa skulle festa då hängde Lucaz med på något sätt. Men han var ju för ung för att festa så han brukade gömma sig under ett bord där de satt och hade det bra. Lucaz var en smart kille han fick A på nästan varje prov han fick. Han fick börja skolan hela 2 år tidigare en när han skulle börja. Men hans brorsa var inte alls smart han gjorde massa dåliga saker som sno godis cyklar dyra kläder och fler saker. Men en dag när hans brorsa Kevin tänkte sno ett par riktigt dyra skor de kostade nära tjugotusen svenskareksdaler. Men när han tog dem så kom han som hade köpt skorna och såg vad han försökte med. Så han ringde polisen och efter en stund så satt Kevin i en polis bil. Hans syster Emma viste om de här långt tidigt så hon sa till poliserna. Sen hittade dem bevis på allt han har gjort så han fick sitta i fängelse i hela fem år och fyra månader. Men det stoppade inte Lucaz han hade bra betyg han la på A till B på sina prov. Efter skolan började han jobba i affär först men han tyckte inte om det så han bytte till en bilfirma som heter Marja Lisas bil. Han är ganska lätt att bli ledsen men han tränar på det. Han älskar att vara med folk. Han intresse är bilar och fotboll han älskar det så mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och seriös rp. jag kan hjälpa er om någon gör eller säger rasistiska ord att skriva en report. lära andra hur att rpa ooc om de är inte så bra på att rpa så de blir bannade för de har gjort något dåligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel om jag åker i en bil och sedan kommer det en kille men en pistol och säger stanna bilen, och om jag då stannar då har han vunnit det scenariot. så det menas att man kan inte alltid fly från dåliga scenarion för annars blir det dålig RP och en dålig server. så det jag menar är alltså att man kan inte vinna alla scenarion man måste låta dem andra låta vinna ibland.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? POWERGAMING innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon trots att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar och att endast uppnå enskilda mål i sitt rollspelande räknas också som POWERGAMING. COMBAT LOGGING innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern eller på andra sätt försöker ta sig ifrån scenariot genom otillåtna metoder..

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej det här är min första server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att när jag är hos min far då spelar jag men min mor kan jag inte spela för har ingen dator

Nekad, plagiat! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka