Accepterad Pappaelliot | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleskutt7k

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wexq20/

Ditt Hex-ID: 11000014ca3f3ed

Vad är din discord tagg? Katt_elliot#5638

Vem var det som bannade dig? douflas

Hur lång tid var din ban? 7 dagar 2 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20221126_001349.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? får jag råka lalla lite och jag slogs på piren som va helt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på piren med en vän sen skulle jag ta min bil den kom det en kille och börja slå mig så jag slår tillbaka sen kommer en vakt och slår mig så jag slog vakten sen blev jag bannad som jag fattar att jag blev jag gorde it rätt <3

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag va på piren sen kom, en kille och slog mig så jag väljer att slåt han som e fel för vi e på piren

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mins faktiskt inte om jag mins skulle jag skrivit det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna gå en en person / polis / vakt o säga att han slår mig hjälp så skulle polis / vakt tagit hand om de istället jag ska börja slås sen skulle allt va vanligt i gben

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig slås om de e nån som slår mig på piren ska jag säga till polis / vakt / staff o säga att dem slår mig om de skulle vatt en staff så skulle jag skrivit / help nån slår mig på piren så skulle dem ha löst det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag om ni nekat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka