Nekad mikailAkk | Ban Överklagan [gösen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikailAkk

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199816280130

Ditt Hex-ID: steam:11000016ea08842

Vad är din discord tagg? MikailAkk

Vem var det som bannade dig? Gösen07

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250313235936.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom kanske inte såg vad som hände innan klippet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner va i mc för att min vän skulle köpa en moped sen kommer en kille och slår oss och hotar oss sen så åker vi för att min vän jobbar i meko skulle bara köra han sen så kommer han killen igen och hotar oss och använder ord som mammaknullare och busunge sen så gick jag av och döda honom sen kommer hans vän som är polis och riktar sen så Springer jag iväg till en buske och gömmer mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för dom såg inte vad som hände innan han klippa det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit banna förut för jag hade en kniv och va inte krim ångrar det djupt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske kan sluta ta åt mig och låta det slida

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka