Accepterad Alf_zz | Ban Överklagan [Nekkan][

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199629132649/

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad är din discord tagg? gnome0105

Vem var det som bannade dig? nekkan

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250327182403.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slår en gäng medlem för att dom gick runt och slog mig i 20 min (finns dock inte klipp) Sen kommer nekkan och speccar och se att jag slår min gäng medlem och bannar mig i 2 dar vilket va extremt billigt då jag pratat me andra staffs som säger att de inte ska va ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har varit lång beef me en kille ur mitt gäng. (Som jag ska back stabba img) Och nekkan speccar detta och ger mig 2 dar ban för att jag slår en gäng medlem. vilket jag kan tycka är okej för om man är kriminell ska man ha atityd och viss pondus. inte bete sig som om man va på marja

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den är felaktig men nekkan menar att de är en riktig ban så är de väl så de va så de lätt i supp iallafall. Och oavsett vad är de tufft me 2 dar för att man slår sin gäng medlem. som man hade en lång beef med innan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag jag har inte upprepat mina bans förutom ooc bans och de är saker man råker säga. Och blir bannad för minsta lilla. Och jag tycker att jag har lärt mig av mina bans och ska försöka bli en grön spelare men när men åker åpå sånt här så är de jävlig svårt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte så min kompis vilket jag tycker låter helt sjukt för att man måste ju få slåss eller hur de är ju en bra utväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka