Nekad papegojan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vill tyvärr inte nämna hoppas ni förstår.

Ditt discordnamn: papegojan11414

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Då jag är en aktiv och erfaren staff som kan alla regler och gillar att hjälpa till folk med dagliga problem som förekommer ofta vid olika situationer. T.ex. när det kommer till Unive Roleplay så kan jag det mesta för att kunna bli en staff som har kravet till att bli just en staff då i Unive Roleplay. Jag är snäll, duktig, aktiv, hjälper mycket och gillar det och sen är jag ju också erfaren då jag har varit staff i olika servrar. Jag är även bra på att kunna göra staff ärenden ingame, alltså menar jag att jag kan nästan alla kommands har jag för mig. T.ex. /sqlban ”id” ”tid” om du vill göra det offline. /sqlbanoffline ”hex” ”tid”. Om ni har nya systemet så är det. /ban ”hex eller id” ”tid”. Sen /revive för att återuppliva någon. /dv för att kunna ta bort bilar som t.ex. står mitt på torget och tar på fps. /kick ”id” för att kicka någon som varning, /toggleid eller /togglename men om ni hr det andra systemet så är det /id. Det finns mm mer kommandon men dessa är bra exemplar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Skjuta. Skjuta är ett problem inom rpn som philip320 och dem flesta kriminell ansvariga har tagit tag på. Jag håller med och jag tycker att skjutandet är något som gör så rpn blir dåligare. Det är en anledning till att jag vill bli staff. Jag vill kunna stopp skjutandet på servern och så att det blir kriminellt rp utan skottlossning i slutet av scenariot, jag har fått nog på det. Det hör inte hemma här på unive roleplay. Om ni vill skjuta kan ni gå till andra servrar som är till för sånt. Vill inte nämna men jag tror ni fattar vilka jag menar. Samt så fungerar inte rasism här på unive inte alls, sånt tolererar vi inte här i unive. Rasism är något extremt dåligt även irl. Rasism är något som lallare på servern skulle göra och irl är rasism inte heller tolererat. Men aa som sagt, skjutandes och rasism enligt mig passar inte till unive roleplay. Samt sunförnuft då det är huvudregeln enligt mig, man ska värna för sitt liv och rpa som att det vore irl.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att skriva /sc till alla staffs så alla ska hålla koll på sånna ingame och vi ska se till ingame så att folk inte skjuter ingame så ofta, då skjutandes har något med suntförnuft att göra. Om man skjuter ofta så värnar man inte för sitt liv alls och man rpar inte som att det vore irl. Irl skjuts det inte varje 2 minuter. Och för att hindra det ska man specca folk med Krim rollen eller ska man specca runt gäng hus så inte folk provecerar till skottlossning ska börjas. Sen suntförnuft allmänt ska men specca typ alla skulle jag säga. Man ska hålla koll så alla rpar som att det vore irl och värnar för sitt liv. Det är något som alla ska hålla koll på speciellt kriminella som sagt för att avsluta skjutandet. Sen det med rasism tycker jag att man ska specca allmänt alla så att inte alla släpper rasistiska ord som folk säger osv. Sen att man borde specca icke medlemmar oftast för visa lallare som kommer in på servern är ju icke medlemmar som går runt och skriker n ordet. Det är inte tolererat och dem åker på den direkt med huvet före. Inga ursäkter finns till det enligt mig.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att att agera proffesionellt så ska man undvika folk som vill störa dig k staff ärenden, som vill visa att du är inte något och du inte kan hantera staff ärenden, sen ska man kunna hantera stress, man ska inte skrika, man ska alltid kunna reglerna om du ska agera professionellt som staff, man ska vara snäll o trevlig, man ska allmänt kunna göra så samhället i specifikt Unive Roleplay ska kunna gilla dig som staff och du ska som sagt agera trevligt och kunna reglerna, agera trevligt är relaterat till att agera professionellt. Men som sagt är dessa tips på att agera professionellt som staff i Unive Roleplay.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har inget särkilt schema speciellt nu när det är sommar. Men jag kommer vara aktiv ofta speciellt nu när det regnar allmänt hela tiden och jag kommer vara aktiv också ofta för att mina vänner är ju bortresta, nästan alla förutom jag är bortresta. Men jag kommer vara aktiv ungefär från 9 - 03 ish och sen kommer jag ju gå ut mellan dessa tider då jag har ett socialt liv utanför Unive Roleplay och dc osv. Men jag kommer vara rätt så aktiv hoppas jag iallafall. Jag har även träningar ja, fotboll och gymmet sen går jag ut också.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022 tror jag, tror jag återigen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes. Jag har varit staff i andra servrar vill helst inte nämna det här för riskerande av blacklist osv. Men ja jag har erfarenheter som tidigare staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, faktiskt inte. Kanske RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka