- Meddelanden
- 145
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? mohammed
Ditt discordnamn: Halsduk1
Ange ditt födelsedatum 23 Januari 1983
Varför ska just du bli staff? jag kan mycket på servern!
Vad tycker du inte fungerar på Unive? den sociala delen! och att man blir anklagad för rasism utan anledning!
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? de fixar jag vettu
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? lungt agerande!
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? fixar man
Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela 2021-06-23
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim eller vara kungen typ
Ditt discordnamn: Halsduk1
Ange ditt födelsedatum 23 Januari 1983
Varför ska just du bli staff? jag kan mycket på servern!
Vad tycker du inte fungerar på Unive? den sociala delen! och att man blir anklagad för rasism utan anledning!
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? de fixar jag vettu
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? lungt agerande!
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? fixar man
Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela 2021-06-23
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim eller vara kungen typ