Dubbelpost 1DrTimE1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Ditt discordnamn: 1drtimee1

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag har väldigt mycket kunskap inom staff området jag är en aktiv och loyal person inom unive ifall jag blir staff kommer jag fokusera på att lägga så mycket tid jag kan på staff arbetet upp mot 10-12H om dagen jag kommer se till och behandla alla med respect och rättvis mellan alla spelare på unive jag kan vara aktiv från morgon till kväll.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att oavsett staff teamet blir större och flera bra staffs är det klart nästan omögligt att få bort alla lallare och regelbrytare men ifall vi alla speccar mycket och är aktiva kommer vi kunna få bort dessa regelbrytare från UNIVE ifall jag blir staff så kommer jag att specca väldigt mycket.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? genom att vara aktiva och specca mycket och svara på reprots kommer vi sakta men säker att få bort dessa probemspelare från UNIVE.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att agera professionellt visar vi att vi finns här och vi kan hjälpa till ifall det skulle behövs och inte lalla då visar vi dålig professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har väldigt mycket tid att spela unive då kommer jag använda denna tid att vara staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag kollar när jag joinade discorden 30 september 2024.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej Tyvärr men jag kan lära mig väldigt snabbt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag tror jag kan jobba inom det mesta men jag gillar att specca och support.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka