Accepterad PantUffe | Ban överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PantUffe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873305434/

Ditt Hex-ID: 1100001366be15a

Vad är din discord tagg? Uffe#0040

Vem var det som bannade dig? Deeney

Hur lång tid var din ban? i 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare och rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att personalen bannade mig för att jag var inblandad i ett bråk, och då jag gav slag på två olika personer, tror jag att det ledde till ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en hetsig situation, vid torget. Jag och ungefär fyra andra killar hade lite hetsig stämning emellan oss. Det började med att en kille slog ett slag mot en annan, sedan försvarade jag killen som blev nedslagen och gav den andra personen ett slag så att han föll till marken. Sedan kom en kille och slog ner mig, så att jag föll utslagen ner till marken. Efter det låg jag på marken utslagen i ungefär 50 sekunder, sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var onödigt av mig att blanda mig i bråket, men jag vill försvara en kille och mig själv, så jag använde mig av våld, vilket inte var så bra. Jag tycker att en kick hade räckt, men en ban var lite för hårt enligt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad, då jag alltid skött mig ordentligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte gått med i bråket, jag skulle skitit i det! Det var jätte onödigt av mig, ber så hemskt mycket om ursäkt. Den som ser denna överklagan, jag ber, jag kommer ta vara på min chans och lova att det aldrig mer händer nått, för jag älskar verkligen denna server och jag ska göra allt för att det aldrig ska hända nått mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen, att aldrig bryta mot reglerna eller göra nått dumt i onödan. Jag ber verkligen, snälla, snälla kan jag få komma tillbaka till servern. Tack i förhand // Love

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka