Accepterad Novation | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Novation

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507123351/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c332c97

Vad är din discord tagg? Novation, Novationxd

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: Unive Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vart automatiskt bannad av en bugg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jobbar som polis och var ute i ett spanuppdrag där vi spanar på olika gänghus, jag ställde mig med bilen i närheten av nyckelsmeden för att spana på gänghuset intil, väl i bilen startar jag min drönare, drönaren hamnar då under marken, i ett försök att lyfta upp drönaren ur marken så fastnar den i min bil och det gör att min bil och jag sprängs, jag dör direkt och blir då direkt bannad för anticheat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, gjorde inget konstigt alls, var på ett normalt uppdrag likt alla andra, jag gissar på att anticheat bannat mig pga att min drönare gjorde att min bil sprängdes. Ingen aning om hur.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad och har alltid skött mig, försöker alltid följa reglerna och blir bara irriterad på folk som inte gör det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning, jag antar gå ut ur bilen innan man startar drönaren, men inget jag tidigare haft problem med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att nästa gång ställa mig utanför bilen innan jag startar drönaren.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Kan se att fler har haft samma problem att en drönare exploderar och resulterar i AC, ex är överklagan nr: 320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka