Nekad pandix | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pandix

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199031906706/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad är ditt discord namn? pandix#1268

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Paltnacke och är 20 år gammal och har 2 bröder och en syster. och bor i multistaden med hans familj hans intressen är att göra orten musik då han lyssnar mycket på einar. hans mål är att bli störst i sverige inom musik 2021. när pelle gör musik så känner han sig glad motiverad att fortsätta med musik. Pelle är väldigt positiv och smart men samtidigt klumpig. Pelle ser fram emot att bo i multistaden livet ut.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad FÖR att, jag kommer bidra med något possitivt och energifullt i multistaden, jag tycker RP är väldigt roligt och intressant är ganska ny men förstår ganska mycket vad RP innebär etc. Jag kommer att presentera mig för nya spelare i Multistaden för att just DEM ska känna sig accepterade och välkommande i denna server precis som jag blev, det är viktigt med possitivitet och energi samt gemenskap när man spelar RP och de gör så att fler folk tar åt sig det och gör detsamma mot andra människor som kommer in och är en ny spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag tycker det är en bra server med bra och intressant folk som jag vill lära känna bättre och sprida positivitet och kärlek till dom.Jag vill även bli whitelistad för att jag

Hur hittade du Multistaden? Min vän berättade om att han spelade Roleplay och han tipsade mig om att spela på Multistaden för att det är seriös, bra och även en stor server, så jag tackade ja till min väns erbjudande och började spela på Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att folk ska ha de kul i servern och possitivitet, och att folket ska få en inblick om hur de kan se ut i verkligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka