Accepterad Kungen_2374 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

0sk4ar00

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? tryckaren13xfrmda145

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle Morgan och han är 29 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Cool,grish o kriminell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pelle Morgan växte upp i en rik ort och hans far Dexter var Blodanalistiker inom kriminallvården men sedan förändras det då hans mor dog som ung så hade Pelle morgan bara sin pappa men efter ett tag så försvann Dexter. 15 år senarte så träffas de igen och nu e Pelle en killer då han föddes i sin mammas blod..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till god krim rp med tejp och plast då jag e dexter morgans son och kommer då rpa på de.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att bägge parterna ska ha kul och inte bara tänka på sig själv i olika scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot ett par regler som jag ångrar men nu vill jag komma tillbaka och bidra till bättre rp för servern Det som hände e pwg och en shoot on sight vilket jag nu har övervägt och har nu lärt mig hur jag ska rpa bättre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du ska ha respekt mot andra medlemmar. Inga rasistiska eller nazistiska uttryck mot spelare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej detta är allt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka