Nekad Fendii | Medlem ansökning [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fendii

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Konz/kalle12321

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Pelle Larsson och är 34 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, omtänksam, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pelle Larsson är 34 år gammal, han hade en väldig tuff uppväxt det var mycket stök där hemma samt i skolan. Hans föräldrar bråkade en hel del samt hans pappa hållde på med kriminella saker det var de som bråkade om. Pelle hade inte så många kompisar i skolan han hade bara 1 kompis som heter Zaki, han blev mobbad av ett annat kill gäng. Varje gång han kom hem efter skolan så hade han tårar under ögonen, på hans fritid så hållde han på med sin gamla moppe. Han hade ett väldigt stort intresse för just fordon, han drömde alltid att han ville öppna en egen firma och hjälpa folk med deras bilar, och den drömmen blev till verklighet när han var 23 år gammal. Det gick ganska bra för företaget han omsätte väldigt stora summor första året. Han skaffade en flickvän och senare så fick dom ett barn vid namn Casper, han var jätte nöjd med sitt liv, dom bestämde sig för att flytta in i Unive staden och dom hittade ett väldigt snyggt hus. Han vill öppna sitt eget företag där

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och social rp nivå, samt kommer jag skapa roliga scenarion för båda partnerna så båda har roligt. Samt hade Pelle försökt skaffa jobb på mekonommen då han kan mycket om bilar samt har ett väldigt stort intresse. Jag har mycket erfarenheter inom rp jag har snart rp:at i 3,5 år. Jag har spelat på jätte olika många servers samt har jag ägt servers och jag kan alla grundregler samt serverns regler. Jag har också varit staff på en hel del olika servers så jag har jätte mycket tidigare erfarenhet inom Fivem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda partnerna ska ha det roligt i scenarion, du ska inte bara gå för att vinna varje scenario då kommer motparten tröttna då ska också låta motpartnen vinna du ska inte bara vinna varje scenario. Båda ska ha det roligt i alla olika slags scenario. Jag strävar efter detta och jag kommer absolut inte vara vinna varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit emot regler en gång var i unive, jag hade precis köpt en ny bil och jag skulle testa toppfarten på motorvägen men då kommer det en person och springer mitt ut i vägen så råkar jag köra på honom och då fick jag en ban för VDM och jag lärde mig av mina misstag och det kommer aldrig att ske igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: när du dödar någon utan anledning. VDM: när du använder ditt fordon som ett vapen. COPBAIT innebär att du vill få polisensuppmärksamhet. FEARP: innebär att du måste värna om ditt liv, t.ex någon riktar vapen emot dig då ska du inte lalla runt och inte vara rädd, IRL skulle du varit rädd och lyssnat på dom samt värnat om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Nekad ansökan
Anledning: Måste vänta 24h efter inskickad ansökan

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka