- Meddelanden
- 293
- Reaction score
- 17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad heter du på discord? PANDA#6278
Ange ditt födelsedatum 30/Maj/2006
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider?
Utan lov:
Måndag - Från: 17:00-17:30 Till: 22:00-23:00
Tisdag - Från: 16:30-17:00 Till: 22:00-23:00
Onsdag - Från: 16:30-17:00 Till: 22:00-23:00
Torsdag - Från: 16:30-17:00 Till: 22:00-23:00
Fredag - Från: 16:30-17:00 Till: 01:00-03:00
Lördag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Söndag - Från: 06:00-10:00 Till: 22:00-23:00
Lov:
Måndag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Tisdag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Onsdag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Torsdag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Fredag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Söndag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag kommer kunna fixa/ta hand om dom större regelbrotten som servervakter inte kan ta hand om. Jag kommer också kunna hjälpa server med min hjälp så att det blir en roligare rp server för alla. Jag vill bli staff/support på unive pga, Har alltid varit den personen som vill hjälpa till och fixa problem. Jag allmänt gillar staff arbete och se utveckling på folks rp, Och den största anledning är att unive är en sådan stor server och gillar verkligen servern därför ansöker jag Jag personligen har börjat köra mer på rp unive och mycket mer seriöst för gillar verkligen servern utveckling av spelare och rp. Jag skulle säga att jag är väldigt / super aktiv inom forumet Jag kan hålla på med flera saker samtidigt. Jag Hjälper gärna folk för att få en bättre upplevelse igenom att titta vad folk gör exempel speca o allt möjligt för att förbättra rp hos alla som kör på servern Exempel så brukar man behöva på support jätte länge och så vill jag försöka hjälpa till med just sådana saker.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Hjälpa folk på discord och ingame som behöver det sen om någon högre uppsatt säger att jag ska göra något så gör jag det. Jag skulle till exempel kunna hjälpa folk som har varit med om buggar och annat. Sedan om folk till exempel frågar om saker i dc chatten så kan jag ju hjälpa till med de och liksom berätta för dem hur de ska göra. Jag har enligt mig också bra med tålamod och kan vänta en lång stund på folk. Jag bidrar med snabb och bra support
Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 8 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit staff på andra servrar som har stängts och så har jag varit staff/support här på unive och så har jag varit mod här på unive.
Jag har varit Staff på dom här servrarna
Lilla paris 18+ Staff
Snöstaden ledning
Neon staden Support
Lexox rp Support
Pacific rp Support
Unive Rp Mod
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip - Du är osynlig och kan flyga runt på kartan och kolla runt på spelare.
/spectate [ID] - Kollar på en specifik person.
/dv [radius] - Tar bort alla bilar i en area som du har skrivit in.
/announce - Skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.
/clearall - Rensar hela chatten för alla spelare som spelar.
/kick [ID] - Sparkar ut personen som har gjort ett regel brott.
/svban [ID] - Avstänger en person i 1 timme.
/sqlban [ID] [TID] [ANLEDINING] - Avstänger en spelare från servern.
/sqlunban [hexid] - Tar bort en avstängning från en person.
/sqlsearch [STEAMNAMN] - Får denna persons hexid genom deras steamnamn
/sqlbanoffline [HEXID] [TID] [ANLEDNING] - Avstänger en person som inte är online som T.E.X har combat loggat För den personen har gjort ett regel brott.
/freeze [ID] - Gör så en spelare inte kan röra sig.
/setjob [ID] [JOBB] [NIVÅ] - Man ger nån ett jobb tex /setjob 1337 Polis 4
/tpm - Tar dig till platsen där du har en waypoint.
/goto [ID] - Teleporteras till en person.
/skin [ID] - Du ger en person skinmenu.
/toggleid - Du kan se någons id.
/togglename - Du ser nåns steamnamn.
/Bring [ID] - Teleporterar personen till dig.
/Giveitem [ID] - För att spawna in olika föremål
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Tror inte det
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det.
Vad heter du på discord? PANDA#6278
Ange ditt födelsedatum 30/Maj/2006
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider?
Utan lov:
Måndag - Från: 17:00-17:30 Till: 22:00-23:00
Tisdag - Från: 16:30-17:00 Till: 22:00-23:00
Onsdag - Från: 16:30-17:00 Till: 22:00-23:00
Torsdag - Från: 16:30-17:00 Till: 22:00-23:00
Fredag - Från: 16:30-17:00 Till: 01:00-03:00
Söndag - Från: 06:00-10:00 Till: 22:00-23:00
Lov:
Måndag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Tisdag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Onsdag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Torsdag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Fredag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Söndag - Från: 06:00-10:00 Till: 01:00-03:30
Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag kommer kunna fixa/ta hand om dom större regelbrotten som servervakter inte kan ta hand om. Jag kommer också kunna hjälpa server med min hjälp så att det blir en roligare rp server för alla. Jag vill bli staff/support på unive pga, Har alltid varit den personen som vill hjälpa till och fixa problem. Jag allmänt gillar staff arbete och se utveckling på folks rp, Och den största anledning är att unive är en sådan stor server och gillar verkligen servern därför ansöker jag Jag personligen har börjat köra mer på rp unive och mycket mer seriöst för gillar verkligen servern utveckling av spelare och rp. Jag skulle säga att jag är väldigt / super aktiv inom forumet Jag kan hålla på med flera saker samtidigt. Jag Hjälper gärna folk för att få en bättre upplevelse igenom att titta vad folk gör exempel speca o allt möjligt för att förbättra rp hos alla som kör på servern Exempel så brukar man behöva på support jätte länge och så vill jag försöka hjälpa till med just sådana saker.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Hjälpa folk på discord och ingame som behöver det sen om någon högre uppsatt säger att jag ska göra något så gör jag det. Jag skulle till exempel kunna hjälpa folk som har varit med om buggar och annat. Sedan om folk till exempel frågar om saker i dc chatten så kan jag ju hjälpa till med de och liksom berätta för dem hur de ska göra. Jag har enligt mig också bra med tålamod och kan vänta en lång stund på folk. Jag bidrar med snabb och bra support
Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 8 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit staff på andra servrar som har stängts och så har jag varit staff/support här på unive och så har jag varit mod här på unive.
Jag har varit Staff på dom här servrarna
Lilla paris 18+ Staff
Snöstaden ledning
Neon staden Support
Lexox rp Support
Pacific rp Support
Unive Rp Mod
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip - Du är osynlig och kan flyga runt på kartan och kolla runt på spelare.
/spectate [ID] - Kollar på en specifik person.
/dv [radius] - Tar bort alla bilar i en area som du har skrivit in.
/announce - Skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.
/clearall - Rensar hela chatten för alla spelare som spelar.
/kick [ID] - Sparkar ut personen som har gjort ett regel brott.
/svban [ID] - Avstänger en person i 1 timme.
/sqlban [ID] [TID] [ANLEDINING] - Avstänger en spelare från servern.
/sqlunban [hexid] - Tar bort en avstängning från en person.
/sqlsearch [STEAMNAMN] - Får denna persons hexid genom deras steamnamn
/sqlbanoffline [HEXID] [TID] [ANLEDNING] - Avstänger en person som inte är online som T.E.X har combat loggat För den personen har gjort ett regel brott.
/freeze [ID] - Gör så en spelare inte kan röra sig.
/setjob [ID] [JOBB] [NIVÅ] - Man ger nån ett jobb tex /setjob 1337 Polis 4
/tpm - Tar dig till platsen där du har en waypoint.
/goto [ID] - Teleporteras till en person.
/skin [ID] - Du ger en person skinmenu.
/toggleid - Du kan se någons id.
/togglename - Du ser nåns steamnamn.
/Bring [ID] - Teleporterar personen till dig.
/Giveitem [ID] - För att spawna in olika föremål
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Tror inte det
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det.
Senast ändrad: