- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Pelle Runevad
Vad är ditt discord namn? palstnacke
Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kolla längst ner.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? .
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: .
Vad kan du bidra med till serverns RP? .
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? .
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? .
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? .
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag undra om jag skulle kunna få tillbaka mitt medlemskap? Jag har haft det tidigare men det försvunnit efter att jag lämnat discorden. Är det möjligt att få tillbaka mitt medlemskap utan att jag ska behöva ansöka igen? Jag kan fortfarande alla regler och är en bra spelare för servern. Hade varit tacksam om jag skulle kunna få tillbaka det, men jag förstår om jag måste göra om min ansökan
Vad är ditt discord namn? palstnacke
Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kolla längst ner.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? .
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: .
Vad kan du bidra med till serverns RP? .
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? .
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? .
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? .
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag undra om jag skulle kunna få tillbaka mitt medlemskap? Jag har haft det tidigare men det försvunnit efter att jag lämnat discorden. Är det möjligt att få tillbaka mitt medlemskap utan att jag ska behöva ansöka igen? Jag kan fortfarande alla regler och är en bra spelare för servern. Hade varit tacksam om jag skulle kunna få tillbaka det, men jag förstår om jag måste göra om min ansökan