Accepterad Riky | Medlem ansökning (Gnome0105)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Riky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad är ditt discord namn? misterhare123

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valdemar Hofs 1990-03-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpare, dator expert , smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Valdemar är uppväxt i Gävleborgs län i Gävle då han redan som liten blev mobbade av sina kläder och så vidare. Hans föräldrar hade mycket pengar men dom använde det för annat som droger och sprit och så vidare. En dag så undra hans lärare hur det var hemma då förklara han allt du ringde dom SOS och berätta det Valdemar hade sagt. Valdemar hamna på familj hem efter familj hem då han inte bryde sig nått mer om nått. när han blev lite äldre när han var vid tonåren så kom en familj som verkligen vela visa han allt han gick med på att dom kunde adoptera honom pappan var advokat och mamman jobba hemma när han var bara 17 år så flytta han hemifrån och börja allt på nytt han fick ett jobb på en ica men han drömmar att en dag få bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer med en hög rp nivå samt ett positvt intryck för att ha roligt och försöker lära andra av sina misstag om dom råkar bryta en regel så kan jag tipsa om vad man ska göra en nästa gång samt skickar in reports på alla som är inne på server för att förstöra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man planerar ett rån så ska man ha det bra planerat men då när man kommer dit så är det redan ett annat gäng som är det då väntar man tills dom kommer så börjar man följa dom sen när dom stannat där dom ska vara så rånar man dom som råna banken på allt sen lämnar utan att döda dom

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har inte haft voice changer och så har jag tagit en polis bil men jag var ny till fiveM då och jag lärde mig att jag ska följa reglerna och lyssna när andra säger till mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ooc det är att man tar info utifrån sin karaktär till exempel att man får höra att ett gäng ska ha möte så säger man jag kommer in så rånar man det här gänget på en massa pengar eller nåt annat. NLR det är att man blir knockade eller skjuten i ett scenario så får man inte komma ihåg nått så om man blir frågade om man minns nått så säger man att jag inte minns något.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer försöka mitt bästa för att komma med en hög rp nivå och hjälpa andra lära sig reglerna bättre och göra spelet roligare

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka