Accepterad Sebastian1999 | Medlem ansökning (Gnome0105)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebastian1999

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Berglund

Vad är ditt discord namn? Banansmugglaren

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sebastian Rex

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sebastian är snäll men väldigt lättretad och har kort stubin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sebastian Rex är en kille som oftast är snäll och trevlig, men han har kort stubin och kan snabbt bli arg om någon behandlar honom illa. Han vill bygga upp ett bra liv i staden, få respekt och samtidigt ha kul på vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerande och seriöst RP, skapa roliga scenarion för andra spelare och hjälpa nya spelare att komma in i RP-världen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska ge andra spelare en chans att vinna eller lyckas i sina scenarion och inte alltid försöka 'vinna' själv. RP handlar om att skapa en bra och realistisk berättelse tillsammans, inte att alltid komma ut på topp själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte gjort

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inga trakasserier, att använda rätt chatt för rätt tillfälle, Metagaming, Fearrp och social rp som alla är grundregler för så verklig RP/skådespeleri som möjligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen och duktig på RP, jag gillar att samarbeta med andra och vill bidra till en rolig och respektfull stämning på servern

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga -

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka