Antagen .Palmen. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Palmen.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
119
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? .palmen.

Ange ditt födelsedatum 23 Oktober 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig var att jag först nyss ansökte till staff eftersom att jag kände att jag hade tröttnat på RPn men nu ner jag börjat köra lite igen tycker jag att det blivit lite roligare igen och tänker att om jag är helper så har jag inte lika mycket tid till RP medans som MA så kan jag dela upp det mellan så jag fortfarande hinner RP lite gran i alla fall.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag har spelat länge på servern samt att jag är mogen och har bra erfarenheter inom RPn och tror att jag skulle passa fint som MA och rekrytera in nya och lära upp nya personer som precis börjat med RP eller bara vill komma in till UNIVE så kan jag välkomna dem på ett varmt och professionellt sätt. Samt att jag är en aktiv och social kandidat till UNIVE teamet

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta dem med respekt och på ett retoriskt sätt så man utsållar en professionell omgivning

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive är inte bara en roll som man har i Unives DC utan man visar upp att man bryr sig om servern och att man tagit sig tiden till att lära sig alla regler för att på så sätt kunna bidra med rolig och seriös RP till servern som kan skapa roliga scenarion för alla allt från polisen, kriminella, köpa bil, jobba på SC styling eller Falck allt möjligt på samma sätt som man kanske lär sig något nytt och intressant samtidigt som man har kul och får spela.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Respekt för staffs, MAs, medlemmar samt reglerna.
Aktiv alltså man ska vara inne och rollspela om man ska få ha kvar sin medlems roll
OK mikrofon samt röst så det inte blir konstigt i RPn alltså röstregeln

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag som medlemskaps ansvarig skulle ha ett stort ansvar på mig då jag är en förebild för medlemmar och icke medlemmar för servern och ska finnas för att hjälpa till och lära ut. Samtidigt som man kan övervaka nyblivna medlemmar IN GAME och se till att de sköter sig samt hjälpa dem med frågor.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar mellan 2-6 timmar beroende på dag PGA skolan under skoldagen är jag kontaktbar via DC mednas på helger så ser aktiviteten ut som så 4-8 timmar minst nästan lov så ser det ut som helgdagar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill berätta om att jag tidigare varit Helper gjorde nyss en Staff ansökan som gick vidare till shortlist men valde därefter att jag inte vill belasta UNIVES staff team men en halv aktiv staff då jag fortfarande kanske vill gå in och RPa lite ibalnd och då känner jag att jag fortfarande vill hjälpa till så MA passar nog bättre då jag inte lägger en större belatning på staff teamet lämnar där med platsen till en som förtjänar den mer alltså en mer aktiv staff men i framtiden när jag tappar sugen för att RP så känner jag mig fullt redo för att gå över till staff teamet om det är möjligt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka