Accepterad palm_gang | Ban Överklagan[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palm_gang

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151411673/

Ditt Hex-ID: 76561199151411673

Vad är din discord tagg? Pago_re

Vem var det som bannade dig? Det var Lantz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-01 000714.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag gjorde fel i ett scenario och kunde ha värnat om mitt liv och spelat för motpartens skull mer, från min sida såg det inte lika illa ut som från motparten men förstår ändå och kunde ha låtit scenariot rullat på så att det fick ha ett bra kidnappnings eller skott scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte ig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt bann då jag gjorde fel och kunde tänkt en extra gång innan jag skjöt men som sagt var det lite annorlunda från mitt perspektiv, som sagt bröts det mot regeln FearRP vilket jag förstår, det jag tänkte på var att deras kidnappning/skottlossningsförsök var lite oproviserat men förstår i efterhand därför anser jag att det var en rätt bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tre gånger tidigare och har spelat sen 2022 det har varit roliga scenarios när jag har blivit bannad då jag återigen inte tänkt en extra gång, en bann var dock felaktig och blev unbannad direkt efter, så två rätt gånger, har tagit mycket lärdom och tror det är därfö jag inte har blivit bannad så många gånger vill fortsätta RPA och ha roligt och skapa mer scenarion

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat motparten haft en rolig scenario mot oss och inte skjutit även fast jag från min POV hade övertaget, men gjorde fof fel då jag borde låtit de vinna scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig något då jag aldrig blivit bannad för FEarRP någon gång förstår jag mig på regeln mycket bättre och kommer kunna anpassa mig bra efter den och inte låta det hända igen, staffen gjorde även ett bra beslut om scenariot även fast jag sa vad som hände från min sida

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka