Nekad eliass0101 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199839017627/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ffb7a9b

Vad är din discord tagg? eliass0101

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag kallade wiliam07 för äckel vilket var onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett scenario in game, jag hoppade ut och sköt två gånger samt vdmade lite grann. Wiliam drar in mig från gäng vc:n för att snacka med mig om regelbrotten jag begick under scenariot, de slutade med att jag fick en bann på 15dgr (indragna roller) krigföring o vdm. Sedan är jag ganska besviken o hade tröttnat på bans för jag skulle fixa ped samt förbättra min historik. Slutligen skriver jag äckel till Wiliam i pm o han väljer att placera en permanent avstängning samt bann från dc. Jag tar ansvar för de jag har gjort o skulle aldrig skriva äckel ifall du blev arg över det helt enkelt. Det har gått cirka 2veckor nu o har faktist lärt mig o förstått mina fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt men han kunde gett mig sista chansen att ta tillbaka det jag sa o inte lägga p bann. Annars ganska rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad flertals gånger innan, giltigt och ogiltigt samt är inte jätte stolt över min historik heller, bannad för pwr gaming för jag voltade med bilen. Lärde mig att rpa på skadorna samt använda me.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att släppt allt o stängt av samt inte bryt mig om det med historik. eftersom att de kommer med tiden o en liten bann inte påverkar mycket. Jag kan bara köpa tillbaka allt utan problem. Annars låtit Wiliam va för han gjorde de han ska göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte skriva saker till folk för dem kanske upplever det som något dåligt. Det är dessutom fredag så vill gärna fixa mina roller i helgen o små rpa lite.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Dessutom så skrev Wiliam problemspelare, jag har inte fått förklaring men kanske något relaterande till Staff dissen.

Det var inte min mening att säga det jag sa. Det är sagt nu, och jag tar ansvar för det. Jag står för mina ord och tar konsekvens för min handling. Hoppas vi kan lägga det bakom oss och att du kan unbanna mig. Önskar dig en trevlig helg.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka