Accepterad PallePalm | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NOT_MLC

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? NOT_MLC#9179

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2007

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Det som fick mig att vilja ansöka som WL-Ansvarig. Jag har sätt folk som är WL-Ansvarig och jobbar jätte hårt och kanske behövde hjälp så tänkte att ja kan va något till hjälp. Och när jag satt och kollade på en WL-Ansvarig så såg det jätte roligt och intressant att läsa andras och se hur dom har skrivit sina. Och hjälpa olika medborgare Så jag fick inspiration att ansöka till att bli WL-Ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? För att jag är ganska bra på läsförståelse. Och är en trevlig person när de kommer till såna sammanhang. Men är också bestämd när dom kommer till dom som har skrivit sin WL-Ansökan. Och jag har jag kan kommunicera med folk Som jag aldrig har snackat med förut. Men jag är ju bäst på att prata med dom man känner.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Målet med att dom ska känna sig välkomna och känna sig trygga med oss WL-Ansvariga. vi ska även va trevliga och inte för snälla när det kommer till såna sammanhang. Man ska inte va snällare mot sina kompisar så dom bara få det för dom är deras kompis. Man ska också enligt mig man ska presentera sig som vanligt och behandla om jätte väll för annars så kan dom ta illa upp och inte vilja bli för vi är för otrevliga. Men om jag kommer bli WL-Ansvarig kommer jag vara en vänlig person och behandla andra gott och vara allmänt skön.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Multistaden? Jag kommer påverka whitelist Rollerns. Att vara trevlig och snäll men kommer inte vara för snäll för då kommer alla bli godkänna. Och ska kunna alla grund regler och och. När jag har blivit anställd så kommer jag vara trevlig snäll rolig och allmänt skön. Och vara så himla skön så kommer vara glada och nöjda.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Kraven är att vara snäll trevlig skön att hänga med i servern. Och vara bestämd när jag läser och inte slarva med WL-ansökningarna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Det ansvaret jag känner att jag skulle ha ifall jag vore WL-Ansvarig skulle varit väldigt stort enligt mig. Jag menar man tar ju ändå emot intervjuer, man ändrar folks roller och sådant. Som sagt, enligt mig så är det ett väldigt stort ansvar att ge ut till någon på en server som denna.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 15:30-22:00 Tisdag 15:40-21:20 Onsdag 15:10-22:30 Torsdag 15:40-23:00 Fredag 12:20-03:30 Lördag 10:30-03:00 Söndag 11:30-22:30

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon Anna server men gjorde förut men nu har jag slutat spela på den och den hette Siljan men den va väldigt dålig och kommer sluta spela på den för kommer bli WL-Ansvarig här

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag vill berätta att jag har sätt hur andra WL-Ansvariga har arbetat. Så jag har ändå ett antal erfarenheter inom (yrket)

Vidare till intervju.

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka