Nekad Pajala | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pajala

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879498050/

Ditt Hex-ID: steam:110000136ca5f42

Vad är din discord tagg? pajala_king

Vem var det som bannade dig? LiamSwe27

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-01 211601.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom tyckte att jag hetsa för jag råka slå en polis tydligen men det var en miss och det försökte jag klargöra x antal gånger jag skrev lappar och sa att det var muskelryck men poliserna som var på platsen valde att strunta i mig helt lite tråkigt faktiskt det förstör rpn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var på galaxy natt bar jag jobbar på Securitas och hade tagit ledigt för jag skulle festa lite med mina vänner men då så vart det ett typ av tumult många sprang runt och slogs men jag försökte bara ta mig därifrån men då råka jag komma åt R knappen och slå nån och det var en polis som valde att gripa mig och föra mig till bilen direkt och inte lyssna på mig alls eller något inte ens läsa mina lappar eller nåt annat inte ens lyssna på mina vänner

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom det är klart jag blir sur om dom inte lyssnar på mig eller ens läser mina lappar så i mitt fall tycker jag att dom gjorde helt fel dom hade kunnat lyssna på mig eller bara satt mig i fängelse dom börja även springa efrer nån annan kille när jag försökte tala med den polisen som grep mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte behövt skriva så fula ord men jag mena inte nåt av dom det var mest i stridens hetta och jag var väldigt arg och jag hade kunnat kolla hur det gick med han och typ frågat bara frågat runt istället för att blir sur och skriva fula saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att ta det lugnt i framtiden och kolla vilka knappar jag trycker på och inte bli så sur direkt utan att kolla runt och prata

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka