Nekad Pajala | Ban Överklagan [Teaterboy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pajala

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879498050/

Ditt Hex-ID: steam:110000136ca5f42

Vad är din discord tagg? Pajala_king

Vem var det som bannade dig? teaterboy

Bild på banmeddelande: bild_2025-09-16_214831401.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan ha sett illa ut och väldigt dåligt rpt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag somna snabbt behövde starta om sen tog jag ut en moppe och då kom det några och först tacklar mig sen tacklar mig igen och hoppar på min moppe och jag är polis så jag rikta vappen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fealaktig bann anser jag plus att dom hade klippt sönder deras clipp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit för rdm och hets i ooc jag har tagit väldigt mycket lärdom av båda bann jag har lärt mig att man ska ta det lugnt och inte bli bannad för man blir fan galen utan unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort annorlunda och bett dom bara hoppa av min moped men jag blev förbannad när dom tackla mig och var kaxiga men 100% hade jag kunnat gjort annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att alltid tänka 2 gånger innan man begår själva handlingen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka