Nekad Paccoo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? william.212

Vem var det som bannade dig? vne blev bannad dc 2021 men ig är de philip och de hände nu

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag snackade dåligt om unive och detta va typ 2021 och då va jag väldigt omogen som person detta va mitt dc konto mitt första behöver använda de nu för mitt main blev bannat. Sen är jag bannad ig för jag gick in på philips dev server och va inne och kolla runt lite och så banna philip mig för ink de förstår jag för jag gick in och distraherade dig va ej medveten om att jag ej fick gå in på den då vo11ce har nämnt den och sagt att man kan dra in och lalla där och typ rpa lite och skit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skicka mycket skit och de kom ej ihåg så mycket av de va liksom 2021

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. dc ban va rätt för jag förstörde och va omogen som person men att jag gick in på dev servern va ej medveten om att jag ej fick gå in trodde man fick gå in då jag har hört av vo11ce

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad för lall på piren

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skicka massa skit i unive dcn visste ej va jag höll på med dig omoget av mig de jag gjorde dev servern visste jag ba inte my bad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skicka massa skit i unive dcn men de vet jag redan visar ju respekt för servern och inte gå in på philips dev igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka