Nekad Flocka.6666 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flocka.6666

Välkänd Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
268
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060789805/

Ditt Hex-ID: 11000014198aa2d

Vad är din discord tagg? Flocka#6666

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-18 211846.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag va korrupt inom don teamet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och grabben började känna varandra, efter nån dag så ringer han privat så jag svarar sen frågar han om jag kan lägga två av han import bilar till patent listan så sa jag att jag kunna göra det och glömde bort att kolla om dem va patent eller om ingen hade betalat. Sedan efter ungefär 15 dagar så ber philip mig att hoppa till han så gjorde det sen fick jag indragen staff sen klakesko ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte den va felaktig pågrund av jag skickade patent listan till han sen att jag glömde kolla om den va patent eller inte. Det står jag för till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nu 20 gånger tror jag men mest av ooc kommer ej ihåg exakt då de va mest 2021-2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ej skicka patent listan, kolla om bilarna va patent innan jag la in dem i patent listan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja men är också bannad ifrån dcn men gick bara och välja en och inte två.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka