Accepterad Bamse112 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bamse112

Icke Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296085107/

Ditt Hex-ID: steam:110000114043273

Vad är din discord tagg? bamse112

Vem var det som bannade dig? ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-23 170945.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom banna mig för dom tror att jag ddoxa ägaren då jag va med i en dc där jag inte ens visste själv att jag va med i och då kom en staff in i den och banna alla som var med i dcn och jag va en av dom jag har inte ens varit aktiv i dcn eller nått och jag blir bannad från både dcn och fivem servern för nått jag själv inte har gjort lixom jag visste inte ens att de hade skickat nått i den om unive och från igen stans när jag ska gå in på unive blir det så här och jag e inte med i nån av dcn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in på unive och blev bannad för detta sen så titta jag upp och de sa att jag har varit med i dc med sånt här och jag försökte förklara att jag inte ens har varit aktiv i dcn men ändå blev det så här

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att detta är en felaktig ban då jag inte ens visste om nått med detta samt att jag hade ingen annaning att jag va med i dcn där det skickades sånt här och jag vill börja spela på denna servern igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var så längesen så jag minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte vara med i dcn samt att hålla koll på vad som händer i dom dcnarna jag e med i och lämna dom som inte är aktuella

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att jag ska börja titta igenom mina discord servrar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka