Accepterad !Pöls. | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pöls.

Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Poeh1s

Vad är ditt Hex:ID 1100001187d294a (Hex)

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. kortfattat jag är aktiv på datorn varje dag om,men nu under lovet kommer jag inte ha lika aktiv då jag kanske ska bort

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 2 år men har slutat rpa för behövde en paus,men nu tycker jag att de är jätte roligt och fakisk mycket roligare än förut

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan tyvärr inte men tror jag har haft 30bans typ och det är jävligt mycket…. men för det första jag har blivit felaktigt bannad typ 15-20 nånstans där.och dom fästa bansen var när jag var ny inom rp.om de behövs hade de vart snällt om nån kunnde kolla då jag är inne på mobilen och kan inte kolla😄

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en liten mini staff som ska underlätta staffsen arbete med småsaker som att folk lallar och säga till dom för att lära alla nya spelare hur dom rpar på bästa sätt så det blir en så realistisk rp som möjligt och så att det blir så roligt som möjligt om person lallar och beter sig illa är jag inte rädd för att ta åtgärder man kan börja skriva /pm (id) och skriva sluta lalla och om han inte lyssnar då så är det bara att kicka och om personen lallar då fortfarande kan man börja tänka på /svban. EN servervakt tar mer ansvar än att bara se till så att du själv inte gör regelbrott. Servervakter ser ju absolut till att spelare på unive inte gör några regelbrott. Jag vill att alla spelare har en bra rp nivå när folk spelar här och det kommer jag göra mitt bästa till att göra. En servervakt rpar samtidigt som man har koll på vad folk gör. Om en servervakt ser ett regelbrott som är mer än en svban så kan man hoppa support och be andra staffs banna längre och ta klipp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Mina anledningar till varför jag vill ha servervakt på just unive är på grund av att denna server inte bara har gett mig roliga stunder och liknande utan också hjälpt mig med sociala problem, så som att jag har fått enklare att prata och träffa nya människor. På grund av dessa anledningar så vill jag bli servervakt på unive, eftersom jag känner någon sorts skyldighet till att ge tillbaka till servern som har hjälpt mig med sådana problem. Detta var mina irl anledningar, men jag har även några ic anledningar till varför jag vill bli servervakt. Som en sjukvårdare är det otroligt drygt att träffa folk som är afk eller som inte rpar med, och eftersom det är så pass många människor som spelar på unive så träffar man på otroligt många folk som antingen failRP:ar, powergamear eller som OOC:ar. Ungefär var 5 person om inte mer som man tar in eller som man träffar på larm är afk, därför är det väldigt drygt att man inte kan göra något åt det där och då utan att man måste skicka en report och hoppas att någon kan komma. Det händer även väldigt sällan att mods kommer till reporten eftersom dem har mycket att göra, men därför är det bra att ha en mindre person som reportar varje 30 min. Under denna tiden som jag har spenderat på unive så har jag även själv både sett och varit med om otroligt skumma buggar, så som att man flyger ut ur bilen på grund av d sync eller liknande.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om man är i ett senario eller aa typ ett skottsenario och sen dör du om du då kommer på att revva dig själv. inte acceptabelt. men ochså kan man göra en kort förklaring var korrup servervakt att man gör så att allt blir en fördel för en själv typ.banna/kicka folk för att vinna kan man också göra.

Tillbaka