Nekad Smok1ng. | Ansökan till Servervakt [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ng.

Icke Medlem
Meddelanden
226
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? smok1ngw

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015d59d019

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Några timmar om dagen, kanske 3-4h. Sen beror det också på om det är lov, eller mycket i skolan osv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen ish 2022 började jag spela här på unive, och det har varit en riktigt go server.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej så då jag är inte är ig, men kanske 5-6 gånger, för små saker när man började så som, kanske snacka ooc, brist på social rp mm. Men nu är det inget att oroa sig över.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska man alltid föregå med ett gott exempel. Som servervakt ska jag alltid göra rättvisa bedömningar som följer serverns regler. Jag som servervakt ska också alltid hålla en god ton mot alla och alltid finnas som stöd till dem som behöver hjälp, men huvudrollen är såklart att se till att dem som inte ska vara på servern inte befinner sig här. Jag ser till så att alla sköter sig tillsammans med alla andra i teamet på servern. Man ska inte heller använda sin SV roll som en fördel så man är här för att hjälpa till och inte få något utav de. Med de menar jag då att man inte ska bli behandlad speciellt utan min roll är att göra ert arbete lättare. Föregår jag som servervakt med ett gott exempel så kommer de automatiskt smitta av sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? 3 Anledningar till varför just jag vill bli servervakt är nummer ett att jag har spelat på Unive väldigt länge. Jag har en klar bild på hur ni vill att servern ska fungera vilket gör mig till en vettig servervakt. Jag har väldigt mycket erfarenhet utav RP vilket jag tror gör mig till en rättvis person att döma om någon gör rätt eller fel, vilket en servervakt ska ha enligt mig. Till sist så vill jag bli servervakt av den enkla anledningen att jag vill utvecklas själv. Jag strävar alltid efter att utvecklas och det tror jag verkligen att jag kommer kunna göra som servervakt. Jag är även en väldigt aktiv spelare och en hyfsat neutral RPare vilket också gör de lättare att bedöma olika scenarios/tillfällen rättvist..

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder din "makt/perms" i en användning där dom andra inte har tillgång till som tex, du har på toggle id under en skottlossning, du bannar någon för att han tog din bil bara, du dvar någons bil bara för att han var lite dryg emot dig. Alltså att du använder en typ av makt som andra ej kan använd.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Uppfyller inte kravet på att varit medlem i 30 sammanhängande dagar. Du har endast varit medlem i 10 dagar.

Du får ansöka igen om 20 dagar när det blivit 30 sammanhängande dagar.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka