Nekad Andalv | Ansökan till Servervakt [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andalv

Välkänd Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
273
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? and4lv

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014bfcb36b

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv väldigt mycket, jag är aktiv nästan varje dag förutom de dagar där jag t.ex är iväg osv. Varje vardag så går jag i skolan till cirka 16 därefter så kommer jag kunna spela. Jag kommer spela cirka 3 timmar varje dag, men vissa dagar blir det mindre och vissa dagar blir det mer. Och såklart så kommer jag spela mer på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i cirka 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) lyckas ej bifoga in bilden, men har bara två bans, bevis kan fås i pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervaksjobb är att underlätta för staffsen, man håller alltså lite koll på att alla följer regler, och inte håller på att lalla runt. Man har även uppgiften att kicka, eller svbanna folk ifall de ej följer Unives regler eller om de lallar. Man ska dock inte leta efter folk som bryter mot regler och så utan om man ser det så ska man ta åtgärder. Servervakter kan även dva bilar som stör rp:n.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag väldigt ofta träffar på folk som lallar runt, och istället för att inte kunna göra något åt det så vill jag då kunna ta åtgärdet för detta. Så att alla som lallar och inte följer regler försvinner från servern. Jag har även tiden som krävs för att vara servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt kan vara att man t.ex bannar sina fiender utan anledning bara för att man ska få fördel, det kan även vara att man bannar folk eller kickar folk utan anlledning

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Inte tagit din interjuv i tid. 6 tillfällen har skickats ut kring intervjuer som du valt att inte ta chans på.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka