Accepterad Pär Albin | Medlem ansökning [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pär Albin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/no0r27/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Kvastisen#7069

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär är 24 år och heter Pär Albin. Han är jätte intresserad av fordon som bil, moppe, cross och allt sånt. och helst snygga som en full pimpad m4. men speciellt när det går snabbt. Han gick till skolan som heter unive skola. Och han gick till den varje dag och han blev lärd av sina föräldrar att skolka är väldigt dåligt och det är inte bra att missa skolan. Så han skolkade aldrig och han hade stora drömmar vilket han har än idag. Han är väldigt driven och vill nå mycket i sitt liv. Men till en början vill han ha ett lite mer lugnt jobb och det han vill jobba som nu är postnord som är väldigt lugnt och chill och han gillar även att köra mycket bil så han trivs som att jobba på postnord. Han har stora mål om vad han vill bli och det är att han vill bli chef över Mekonomen och göra så att det kostar mindre att laga sin bil och så att det ska gå snabbt och smidigare. Som jag skrev innan så gillar han köra bil men gillar även bilar överlag och försöker lära sig så mycket som möjligt men han kan inte så mycket än men han försöker att bli bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill rpa på en högre nivå och hjälpa servern att växa och sen vill jag bli medlem för att få jag kan få mer hjälpmedel t.ex blocket och Twitter. Och höja andras rp nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? allt t.ex hur alla rp och inte lallar som det är kanska mycket på andra servrar. Sen att det är en bra rp på alla som jobbar på polisen och ambulans.

Hur hittade du Unive? jag kollade bara på twitch sen stötte jag på en som heter dalabruden som många känner till.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att höja min och andras rp runt om mig och inte lalla och ta allt seriöst. jag vill också göra större senarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli boss i ett gäng som kommer bli stora. eller att bli chef på Mekonomen så dom har lite mer som jobbar till 100%.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka