Antagen ovster | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
PVad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Axel

Ditt discordnamn: pittei

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag vill ta ett steg framåt i denna servern. Några tror att denna eller andra ansökan inte spelar någon roll, men de har helt fel. En ansökan i taget så tar vi oss framåt i unive. Få jobba med det positiva istället för att bryta på de grunda serverreglerna eller de kriminella. Har sett flera personer bryta på regler och inte följa de och ibland tänker jag att en sv-ban eller en kick inte gör något. Utan jag tänker att jag behöver nog hoppa support om det verkligen så seriöst. Men nu får jag chansen att ta hand om det själv. Nu får jag hjälpa andra. Ta emot support i dc, ta /reports ig eller bli SV, krim, jobb eller supp ansvarig och få hjälpa andra i kris o nöd.
Jag är en väldigt aktiv person som sitter ganska mycket vid datorn och därför kommer jag också kunna lägga mycket tid på staff arbete för att hjälpa till och utveckla och stötta serverns rp. Jag tar allt inom staff arbetet seriöst och kommer göra mitt jobb till 100% så bra jag kan och slutföra mitt jobb och inte lämna det halvfärdigt för att jag inte orkar sån är inte jag utan jag gör klart det och noggrant gör jag det också för att allt ska bli bra.
När man väll ta ansvaret över ett område så ska man inte lalla och inte ta det seriöst utan att vissa fram fötterna och vissa att man vill det man gör och vissa att man kan och vill annars är det ingen mening att man tar ansvaret då är det bättre om någon annan kan få ta den chansen och vissa vad den kan istället! Men jag kommer att ta mitt arbete men 100% seriös. jag är villig att lära mig nya saker inom staff arbetet samt inom detta rpp comuntiy

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker det mesta beror på krim rpn, den är lallig och väldigt kass enligt mig, fått en liten förbättring av alla 320is krim möten men inte en tillräcklig förbättring för att det ska fungera rätt och som dert ska inom en bra rp, mnga tror mnan bara kan lalla och hålla på, sen gnäller dom när dom får indraget för nåt som i deras ögon är helt ok dåd dom tänker att hela krim rollen är en lallv grej men så är inte fallet, ni som har hört 320 å hans krim möten vet att både han limpis och hella staff teamet ser väldigt allvarligt på detta lallande inom rpn som inte fungerar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? det ska lösas genom att alla i staff teamet ska istället för å pbanna eller banna typ 5 dars direkt då dom ser nån gör fel är att dra in och snacka med dom eller den personen och ta ett rejält snack och sen avgöra om den personen ska bli bannad eller inte men om man bara bannar lär personen sig ingenting då det är väldigt lätt att när man kommer tillbaka från bannaen att göra samma fel då man tänker äh ingen bryr sig om jag gör detta. Så ser jag att vi ska lösa det iallafal men andra i staffteamet kan ha ideer som också är bra metoder.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffisonellt genom att ändå försöka vara trevlig och inte otrevlig i support, man ska göra saker rätt och inte halvfärdigt för att man helt enkelt inte bara orkar. det är viktigt att man tar denna roll på största allvar då man får mycket tillgångar i servern och vem som hellst blir inte staffs. för mig är det viktigt att jag gör saker på ett profissonelt sett så at tfolk ite ser mig som en Bra Staff inom unive servern, utan som en trevlig staff som har vett i skallen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? skola vardagar 8:15-15:30 sen unive till ungefär 17:00 då jag äter middag, sen unive till ca 23:00 ibland längre.
fredag efter skola unive till ungefär 17:00 för middag sen unive till ish 01:30
lördag: vakna vid 9:00 ca, frulle vid 10:00 sen unive till typ 15:00 sen ut å springa 1 timme sen lite chill en 30 min, sen middag och sen unive till samma tid som fredag 01:30
söndag samma som lördag fast uppe till ca 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag började att spela på unive sommaren 2022 och hitlills är det bästa servern jag spelat på.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inte tidigare erfarenheter inom att vara staff, men spänd på att se hur det är att vara staff då jag själv hört väldigt gott om det av andra.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka