Antagen Ni__zz | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ni__zz

Icke Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: Ni_zz

Ange ditt födelsedatum 9 December 2010

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag är en väldigt seriös och aktiv person. Jag är en person som står för vad jag säger och gör bannar jag någon så är det rätt beslut tills motsatsen bevisad. Jag vad jag håller på med jag har tid att lägga ner på servern. Jag har en vänlig ton mot alla oavsett hur dom beter sig. Jag har
kompetens sen tidigare som hjälper mig att navigera både genom situationer och commands. Jag ställer gärna upp att lära och hänvisa både nya & gamla personer så de får en större uppfattning om hur både Fivem & servern fungerar. Jag tackar inte nej till diskussioner efter bans och liknande så spelare lär sig av deras misstag.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Något som kan förbättras är självklart RPn det behöver alltid förbättras både krim och icke krim. Sen är support något som behöver förbättras jag ser att väntetiden är väldigt lång vid vissa tillfälle. Sen är Krim RPn fullt med problemspelare som älskar att skjuta och förstöra för andra spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att man speccar mer för att hålla allmän ordning på servern sen att man sitter i support samtidigt som man specar och tar support samtidigt. Kollar mycket på kriminella med större ban historik för att se till så att dom inte begår samma misstag igen, att man tar större åter gärder på personer som upprepar samma regel brott flertalet gånger.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att hålla en god ton oavsett vad för ton andra har mot dig och andra sen behöver man stå för sig om en person håller en sämre ton men man ska alltid hålla en god ton. Det är extremt viktigt att agera professionellt om staffs inte föregår med bra exempel fungerar inget då kommer folk inte bete sig alls. Det är viktigt för att folk ska stanna kvar och tycka att det är roligt och tryggt att köra på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? På vardagar brukar jag börja spela runt 16:00 och sluta spela vid 22:00 sen kan jag lägga ner mycket tid på discord hela dagen.
Helg kan jag spela runt 09:00 till 13:00 och sen börja runt 17:00-18:00 för att sluta vid 01:00 ish
Detta varierar men det är oftast såhär

Hur länge har du spelat på Unive? Varigt medlem mycket innan men varigt medlem i 2 veckor 4 dagar 3 timmar 0 Minuter. Varigt Staff innan samt M/A. Var även medlem 2023 men tog ett litet "brake"

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varigt staff innan på många olika servers som tex Elite Norden med mera, jag är även M/A samt Helper på Unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inget som jag inte kan jobba inom

+rep Kompetent staff sen innan och är väldigt bra staff allmänt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka