Antagen carlosi128 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

carlosi128

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Carlos

Ditt discordnamn: carlosi128

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag vill hjälpa till med servern då jag har bra med erfarenheter att vara staff jag kan det mesta jag kommer hålla mitt till staff jobbet mer liksom jag kommer att prioritera detta mer då jag vill fokusera på detta och det är mitt mål att bli staff här på Unive Rollspel och se till att ta ärenden hålla koll på scenarios. Det som kommer göra mig unik är att jag kommer ta så mycket support som mögligt hålla koll på forumet aktivt och bra jag kommer kämpa och göra mitt bästa för serverns bästa, Jag vill ju bli staff då jag är aktiv varje dag jag är snabb som person bestämd och jag går alltid rakt på sak för att visa upp mig på ett bra sätt för alla medlemmar som behöver den hjälp som exempel så jag kommer också vara stenhård på ett bra sätt också. Och jag är villig att hjälpa till att förbättra servern med tiden och kunna se till att folk förändras på rpn av vi staffs som är villiga att hjälpa då det finns folk som inte har den rp som man vill möta och då så finns ju vi staffs här att hjälpa till och vissa värkar inte ens rpa sig efter suntförnuft så om ingen rpar efter denna regel så kan jag såklart komma och hjälpa hen som exempel.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det inte är så mycket social rp och detta kan leda illa till som att skjuta och använda sig utav som exempel PWG 2 eller Shoot N loot man kan alltid prata sig ut istället för att skjuta hela tiden man vill ju också kunna rpa socialt. Man vill ju inte vara orolig hela tiden och tro att vi kommer bli skjutna därför behöver vissa lära sig utav social rp då jag kan lova att prestandan på rpn kommer höjas och bli bättre med tiden. Och det är därför vi Staffs finns för att kunna hjälpa alla medlemmar som behöver den hjälp :) och detta gör ju vi för deras bästa och för deras skull.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med andra i staff Teamet kommer att hålla koll på medlemmar / Icke Medlemmar vi kommer att sammarbeta tillsammans för att ge servern det bästa samt våra spelare vi kommer hålla koll på alla som sagt och se till att folket följer reglerna som de ska och om jag och andra staffs gör detta så kommer servern att förbättras och bli bra som alla önskar sig. Och vi kommer såklart agera profitionellt för att visa att vi verkligen också vill.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Asså som staff ska ju man bemöta folk med respekt och ha bra tålamod och man ska alltid förstå ifrån allas perspektiv hur dem tycker och tänker. Och man ska också hålla sig lugn i alla situationer och man ska liksom inte bästemma sig för det första man ser då man alltid ska kolla allas klipps vad dem har och visa så allt ska kännas bra och rättvist för vi som staffs ska vara en förebild till alla på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer absolut priotera staff arbetet mest och vara så aktiv som mögligt för det mesta så är ju jag hemma mest men jag gymmar ifrån 15:00 till 17:00 2 gånger i veckan men det kommer ej hindra mig jag kommer alltid hem efter duschar äter något sen vid ca 18:30 så är jag Online resten av dagen och om jag blir staff kommer jag att fixa ett schema jag kommer vara Online som staff efter gymmet hela dagen tills fredag och på fredag så kommer jag att rpa och på lördag kommer jag vakna äta något vara online på dagen att rpa men senare vid ca 19 tiden så kommer jag att vara Online som staff resten av dagen då jag kommer vara mycket aktiv som staff. Och jag kommer ta allt seriöst och vara aktiv i totalt 10timmar varje dag.

Måndag - 18:30 = 23:00
Tisdag - 18:30 = 23:00
Onsdag - 17:30 = 23:00
Torsdag - 17:45 = 23:00
Fredag - 16:30 = 04:00
Lördag - 12:00 = 04:00
Söndag - 12:00 = 23:00
Och när det blir lov så är jag aktiv som helgerna och mer

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern i ca 4 månader men jag har rpat innan på servern och nu så är jag tillbaka för att vara staff och vara kvar på servern och inte ta pauser jag kommer vara online all in om jag ska förklara det kortfattat.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag men jag har ej varit staff på Unive Roleplay men det är mitt mål att bli det. Men jag har varit staff på andra servrar seriösa servrar då jag är en seriös person som inte gillar lall jag gillar att ha det seriöst Men just nu så är jag SV.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Support och Kriminell.

Senast ändrad:
Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka