Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Vad heter du på discord? Thebigkid#9172
Ange ditt födelsedatum 17 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16-21:30
Helger: 12:00-20:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt en månad ungefär.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att göra lite mindre uppgifter tex dva bilar, sparka/banna lallare medans dom är med och rpar. Dom ska se till så att medlemmar följer reglerna och håller en bra rp och följer reglerna. En servervakt är som en medhjälpare till staffsen kan man säga.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, jag vill främst bli servervakt för att få bort detta lallet, jag vill också inte att folk ska ställa bilarna till höger och vänster därför kommer jag vara bra på dva. Jag kommer hålla väldigt bra koll på att spelarna sköter sig snyggt och håller en bra rp. Jag tycker också att samhället runt servervakter är väldigt kul, skulle också vilja känna mer folk här på unive och hjälpa till servern till en bättre server med mindre lall och bättre rp.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina servervakt perms till det man inte ska tex att man revvar sin kompis i en skottlossning, eller skiter i att kicka nån bara för man är med i tillexempel doms gäng eller känner dom irl. Det är också när man själv inte följer reglerna det är också korruption.
Vad heter du på discord? Thebigkid#9172
Ange ditt födelsedatum 17 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16-21:30
Helger: 12:00-20:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt en månad ungefär.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att göra lite mindre uppgifter tex dva bilar, sparka/banna lallare medans dom är med och rpar. Dom ska se till så att medlemmar följer reglerna och håller en bra rp och följer reglerna. En servervakt är som en medhjälpare till staffsen kan man säga.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, jag vill främst bli servervakt för att få bort detta lallet, jag vill också inte att folk ska ställa bilarna till höger och vänster därför kommer jag vara bra på dva. Jag kommer hålla väldigt bra koll på att spelarna sköter sig snyggt och håller en bra rp. Jag tycker också att samhället runt servervakter är väldigt kul, skulle också vilja känna mer folk här på unive och hjälpa till servern till en bättre server med mindre lall och bättre rp.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina servervakt perms till det man inte ska tex att man revvar sin kompis i en skottlossning, eller skiter i att kicka nån bara för man är med i tillexempel doms gäng eller känner dom irl. Det är också när man själv inte följer reglerna det är också korruption.